Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-01, 13:50
  #1
Medlem
Någon som träffat henne?
Pratade med henne på telefon och fick dåliga vibbar. Flamsig, skrattade hysteriskt och bytte ämne hela tiden så jag backade ur.
Men hon har ju fin kropp så man är ju lite sugen...
Citera
2018-10-20, 20:05
  #2
Medlem
Hej!

Träffade henne för ett tag sen. Samma intryck som du, väldigt snackig och tvära kast mellan samtalsämnen, rätt annorlunda personlighet. Nervös? Hög på koks? Ingen aning, men jag hämtade upp henne på ett ställe hon lotsade fram till från Nacka Forum. Sen lotsade hon till ett ställe ute "på landet" en bit bort där hon varit förut och det varit ostört. Hon körde rätt så mycket på "program", hon har ett upplägg, sen var jag nervös och så vilket jag sa till henne så hon kanske tog kommandot baserat på det? Vet ej. Hon suger inte utan vilket jag hade trott, hennes annons är lite tvetydig ang. det och jag glömde fråga på telefon. Hon har väldigt fin kropp, tyckte nog hon var finare irl än på bilderna. Inget hångel, sög med, sen red mig och sen tog jag henne i missionären till jag kom. På det hela helt ok men jag skulle nog ändå inte välja henne ingen p.g.a. det lite jobbigt sociala interfacet Inget stressad eller så, blev nog ändå runt 30 min när vi väl kommit på plats men märkte inte av nån stress, hon var inriktad på att det skulle va bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback