Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-27, 09:34
  #25
Medlem
Vill fortfarande ha svar på tidigare fråga? Om du inte va seriös trots allt.
Citera
2018-11-04, 12:53
  #26
Medlem
https://www.avanza.se/aktier/om-akti...7677/stenocare

Sådär. Tänk på att Dkk är mer värd än dåliga svenska kronan.
Så du får punga ut lite mer för 1 aktie + courtage.
Citera
2018-11-05, 20:55
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
https://www.avanza.se/aktier/om-akti...7677/stenocare

Sådär. Tänk på att Dkk är mer värd än dåliga svenska kronan.
Så du får punga ut lite mer för 1 aktie + courtage.

Tackar vännen
Citera
2018-11-15, 15:31
  #28
Medlem
Buttersss avatar
Bra ingångsläge nu tycker jag för er som missat Stenocare. Kommer även lanseras kapselbaserade produkter. Ett sådant beprövat naturläkemedel är en given investering och är mycket exalterad över framtidsutsikten.

"Medicinska cannabisbolaget Stenocare kommer under de närmaste månaderna att ansöka till det danska läkemedelsverket om godkännande av kapselbaserade medicinska cannabisprodukter. Det framgår av ett pressmeddelande. 2018-11-09"

https://stenocare.dk/
Citera
2018-11-23, 13:48
  #29
Medlem
Köpläge snart?
Citera
2019-05-10, 17:04
  #30
Medlem
movsds avatar
Vad tyst det är här då? Köpläge snart? Här sitter vi nu med över 100% sedan april och tråden är stendöd.
Citera
2019-05-14, 20:41
  #31
Medlem
Raildiggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av movsd
Vad tyst det är här då? Köpläge snart? Här sitter vi nu med över 100% sedan april och tråden är stendöd.

Ja det var fan inte mycket ös i denna tråden, så jag kan väl dra mitt strå till stacken.

Har haft ögonen på detta bolaget sedan det börsintroducerades. Jag försökte hänga med på nyemissionen men fick inga aktier pga överteckningen.
Den har väl legat runt 15 kr per aktie i princip hela året och jag har dragit mig för att handla trots att jag jättegärna velat. Cannabisbranschen ligger mig varmt om hjärtat.

Men för en månad sen slog jag till, och jävlar vad den stack iväg! Jag sålde på 34 kr igen för jag kunde inte missa den vinsten. Vi får se framöver om det var ett bra beslut

Jag tror den kommer dippa en gång till nu i sommar till runt 20 och då tänker jag gå in igen och ligga lång. Den europeiska cannabisbranchen är förhållandevis ung jämfört med Canada och USA
Citera
2019-05-15, 08:31
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raildigger
Ja det var fan inte mycket ös i denna tråden, så jag kan väl dra mitt strå till stacken.

Har haft ögonen på detta bolaget sedan det börsintroducerades. Jag försökte hänga med på nyemissionen men fick inga aktier pga överteckningen.
Den har väl legat runt 15 kr per aktie i princip hela året och jag har dragit mig för att handla trots att jag jättegärna velat. Cannabisbranschen ligger mig varmt om hjärtat.

Men för en månad sen slog jag till, och jävlar vad den stack iväg! Jag sålde på 34 kr igen för jag kunde inte missa den vinsten. Vi får se framöver om det var ett bra beslut

Jag tror den kommer dippa en gång till nu i sommar till runt 20 och då tänker jag gå in igen och ligga lång. Den europeiska cannabisbranchen är förhållandevis ung jämfört med Canada och USA


Jag får skriva några rader också då.

Har ägt den sedan ipo och kommer inte att tradea, sålde ut mig för tidigt från canadabolagen och tillåter inte samma sak här. Ligger lång med bra vinst redan.

Tror tyvärr inte att vi ser 20 kronor igen men framtiden får utvisa det.
Citera
2019-05-22, 23:31
  #33
Medlem
movsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raildigger
Den har väl legat runt 15 kr per aktie i princip hela året och jag har dragit mig för att handla trots att jag jättegärna velat. Cannabisbranschen ligger mig varmt om hjärtat.

Men för en månad sen slog jag till, och jävlar vad den stack iväg! Jag sålde på 34 kr igen för jag kunde inte missa den vinsten. Vi får se framöver om det var ett bra beslut

Jag tror den kommer dippa en gång till nu i sommar till runt 20 och då tänker jag gå in igen och ligga lång. Den europeiska cannabisbranchen är förhållandevis ung jämfört med Canada och USA

Bra jobbat, samma tänk. Köper snart in mig igen med halva vinsten, kanske redan imorgon.
Tror den kan sjunka lite till men och andra sidan våga chansa. Om de får igenom allt så kommer detta bolag generera multum.

Citat:
Ursprungligen postat av onetime4yourmind
Har ägt den sedan ipo och kommer inte att tradea, sålde ut mig för tidigt från canadabolagen och tillåter inte samma sak här. Ligger lång med bra vinst redan.

Gröna guldet är fint, sålde Aphria vid 16 så la in det i denna. Stannar long! Kanske låter motstridigt att man sålt och ligger long samtidigt men bara olika ISK.
__________________
Senast redigerad av movsd 2019-05-22 kl. 23:43.
Citera
2019-09-30, 19:24
  #34
Medlem
Stenocare - STENO (Köpenhamnsbörsen)

Godkväll!
Har spanat in en ny dansk-cannabis aktie stenocare.

https://stenocare.dk/

Vad tror ni är det något att satsa på?

Mvh/surafisen
Citera
2019-10-10, 03:52
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surafisen
Godkväll!
Har spanat in en ny dansk-cannabis aktie stenocare.

https://stenocare.dk/

Vad tror ni är det något att satsa på?

Mvh/surafisen

överhajpad skräp
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback