Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-01, 02:00
  #13
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeLazis
Det stora hindret nær det kommer till LSD pr*duktion ær en precursor som heter E*got (R), som ær vældigt restrikerat - nær man i hemmaexperiment har producerat LSD har man då anvænt sig utav migræntabletter med mikropskopiska mængder i.

Det ær inte særskiljt gynsamt att producera det industriellt (om inte øverman) då det på så kort tid kan mættas jordens konsumptionsintag.
Korrekt, periodvis har världsmarknaden mättats av ett eller ett par laboratorier, då det är så dospotent. Och det knixiga är få tag på ergotin, som sagt.
Citera
2018-10-01, 02:04
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeLazis
Har han syntesierat syran sjælv eller enbart droppat på flytande syra på diverse føremål?
Har du nu flytande syra eller syra på objekt, t.ex sockerkub eller pappersbit?

Upplevde du en kænslomæssig trip, en visuell trip... eller hur var strukturen før dig?
Syra på sockerkub

Rätt så känslomässig, sen var det första gången jag fick hallisar som såg levande ut, och det kommunicera med mig
Det var som att jag mötte en utomjordisk sida av mig själv som visade förträngda saker, som att minnen spelades upp i rummet framför mig
Det var helt galet, hela rummet ändrades, jag såg hela processen från att det var ett vanligt rum till att det hade förvandlat sig själv, mäktigt som bara fan
Citera
2018-10-01, 05:38
  #15
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torst
Neej jag läste runt, känner mig blåst nu, är ju tydligen svårt som bara faaan
Väldigt konstigt 🤔
Varför känner du dig blåst? Det du beskriver låter exakt som LSD. Bara för det är svårt att tillverka är det verkligen inte omöjligt att få tag på. Är du verkligen jätteorolig och vill vara säker på att det är LSD så köp dig ett testkit. Finns att köpa om du googlar lite.

Om det nu skulle vara någon av 25x-nbome som jag förmodar att FreeLazis var inne på med sin fråga, så skulle det med största sannolikhet inte vara på en sockerbit. Däremot pulver i kapslar som du nämner har jag stött på 25i-nbome precis när den dök upp på marknaden runt 2010.

Tror du kan känna dig säker. Dock om den syran du har kvar inte förvarats i rätt miljö är risken stor att det tappat i styrka.
Citera
2018-10-01, 06:12
  #16
Medlem
Till att börja med så är nog han som syntetiserat drogen du tog inte han som sålde den till dig.

Kan vara någon RC kemikalie t.ex 25I-NBOMe vilket är en drog folk dör som flugor av och ingen har svaret exakt varför.

Man bör vara riktigt försiktig med vad man stoppar i sig det kan vara riktigt farliga/fel doserade saker man får.
Citera
2018-10-01, 11:03
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Varför känner du dig blåst? Det du beskriver låter exakt som LSD. Bara för det är svårt att tillverka är det verkligen inte omöjligt att få tag på. Är du verkligen jätteorolig och vill vara säker på att det är LSD så köp dig ett testkit. Finns att köpa om du googlar lite.

Om det nu skulle vara någon av 25x-nbome som jag förmodar att FreeLazis var inne på med sin fråga, så skulle det med största sannolikhet inte vara på en sockerbit. Däremot pulver i kapslar som du nämner har jag stött på 25i-nbome precis när den dök upp på marknaden runt 2010.

Tror du kan känna dig säker. Dock om den syran du har kvar inte förvarats i rätt miljö är risken stor att det tappat i styrka.
Syran ligger i en zipbag i en liten plåtlåda lika stor som en nintendo 8 bitars kontroll i garderoben
Är nog lugnt
Citera
2018-10-01, 11:04
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
Till att börja med så är nog han som syntetiserat drogen du tog inte han som sålde den till dig.

Kan vara någon RC kemikalie t.ex 25I-NBOMe vilket är en drog folk dör som flugor av och ingen har svaret exakt varför.

Man bör vara riktigt försiktig med vad man stoppar i sig det kan vara riktigt farliga/fel doserade saker man får.
Jaa tänkte det jagå, jag var väldigt obrydd om min mentala hälsa/ fysiska hälsa när jag köpte dedär, får se, lägger upp en tråd om jag käkar det
Citera
2018-10-06, 19:06
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torst
Jaa tänkte det jagå, jag var väldigt obrydd om min mentala hälsa/ fysiska hälsa när jag köpte dedär, får se, lägger upp en tråd om jag käkar det
ö
ä

Inga problem med førvaringen. Säkerligen Lysergic Acid d.v.s 'vanlig' syra. Borde gå bra att inta föremålet ensam eller med en tight, insatt vän i en säker miljö likt ditt egna rum. Skön belysning och bakgrundsmusik.

Det går säkert fint, uppdatera med en tripprapport efter ruset om du har lust.
Citera
2018-10-06, 19:11
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeLazis
ö
ä

Inga problem med førvaringen. Säkerligen Lysergic Acid d.v.s 'vanlig' syra. Borde gå bra att inta föremålet ensam eller med en tight, insatt vän i en säker miljö likt ditt egna rum. Skön belysning och bakgrundsmusik.

Det går säkert fint, uppdatera med en tripprapport efter ruset om du har lust.
Garanterat, kanske trippar inatt 😁
Citera
2018-10-08, 09:27
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
Till att börja med så är nog han som syntetiserat drogen du tog inte han som sålde den till dig.

Kan vara någon RC kemikalie t.ex 25I-NBOMe vilket är en drog folk dör som flugor av och ingen har svaret exakt varför.

Man bör vara riktigt försiktig med vad man stoppar i sig det kan vara riktigt farliga/fel doserade saker man får.

Varför becknar folk rc grejer överhuvudtaget för? asså kan inte se vinsten i det
Citera
2018-10-08, 09:43
  #22
Medlem
darkomcfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrredcactus
Varför becknar folk rc grejer överhuvudtaget för? asså kan inte se vinsten i det

Vinsten är pengar

mvh
Citera
2018-10-12, 05:42
  #23
Avstängd
Plaguetongues avatar
flytande antagligen, blöt upp en disktrasa och stoppa i munnen så lovar jag att du kommer bli hög
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback