Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-10-20, 16:11
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Nu byter jag förvisso kallingar oftare än jag byter möbler.
Knappast jag heller med mina underkläder......
Men med min lik-ställning med möblemang menade jag naturligtvis inte att man byter möbler lika ofta som man byter underkläder...... Jag menade att människor (vanligtvis) dock använder möbler varje dag och det därav till slut riskerar att bli fläckar på dom och därför bör man då undvika att skaffa sig vitklädda möbler, enligt min mening......
Citera
2022-11-25, 14:53
  #98
Medlem
bogslayers avatar
Håller helt med trådstarten. Alla riktiga män lämnar rejäla skitränder i kallingarna. Har man vita kallingar permanentas dessa efter en tid.
Citera
2022-11-30, 00:10
  #99
Avstängd
Fan tvätta rövhålet gubbajävlar!!
Citera
2023-08-23, 20:23
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogslayer
Håller helt med trådstarten. Alla riktiga män lämnar rejäla skitränder i kallingarna. Har man vita kallingar permanentas dessa efter en tid.

Sitter man på ett kontor hela dagarna, och har vita kallingar inborrade i röven, så kommer bilränderna.
Citera
2023-09-01, 09:38
  #101
Avstängd
Jag får aldrig någonsin bajsränder på mina kalsonger även ljusa kalsonger. Du måste torka dig efter du varit och skitit och duscha någorlunda frekvent. Tvåla in och duscha arslet också när du duschar. Eller så har du ibs. Eller så har du analinkontinens.
__________________
Senast redigerad av storpungen69 2023-09-01 kl. 09:44.
Citera
2023-09-01, 09:43
  #102
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trelleborg70
Håller med trådskaparen till 100%! Vita kallingar ska förbjudas 😂 jobbar man i typ fabrik eller lager, där man JOBBAR fysiskt, uppstår helt ofrivilligt mängder av rövsvett under 8 timmars arbete!
Jo, rövsvett kan man få jättemycket utav och jättelänge utan att underkläderna för den skull blir bruna av bajs.
Citera
2023-09-29, 12:16
  #103
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag uppmanar er att torka er ordentligt efter att ha varit på toa. Så slipper ni detta problem. Alternativt ha på er blöja
Citera
2023-09-29, 12:18
  #104
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Vad är vitsen med att ha ljusa boxershorts och kalsonger, när det vid dagens slut alltid finns ett bromsspår av bajs och rövsvett som färgat av sig. Sen är det tydligen svårt att tvätta bort skiten. Inte ens 60 grader i maskinen hjälper.

Så varför köper man kallingar som inte är svarta?


Håller med du, jag kör alltid bruna kalsonger.
Citera
2023-09-29, 12:20
  #105
Medlem
Snyggt med randigt!
Citera
2023-09-29, 13:31
  #106
Medlem
halaltarzans avatar
Fast det där med bajsränder är väl bara bonnläppar och folk som har blivit tagna i röven så många gånger att de inte längre kan hålla tätt som har?

Kommer ihåg där vi hade landställe som barn (Sörmland) så fanns det ett utryck "att gå och mölja" och av vad jag förstod så betydde det att man gick och lattjade med korven i mynningen och lät den åka ut och in istället för att gå på muggen med bromsspår som resultat.

Jobbade för övrigt med några polacker och det var tydligen inte helt ovanligt bland dem heller, de kallade det visst för "att ha ett handtag till en resväska" i kallingarna. Söta lirare.
Citera
2023-10-01, 16:23
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimmelshow
Tjejer har vita trosor, men de har inte detta problemet. De tränar så mycket och äter så lite och nyttigt att de bränner ut all näring via porerna. Vi män skiter riktiga lass däremot, fy faan! Äh. Inget mer vitt och ljus beigt. Dags att köpa 5-pack kolsvarta boxers!
Ja män alltså… Varför inte satsa på bruna boxers?
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback