Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-12-13, 01:45
  #49
Medlem
kaffeargotts avatar
Jag käkade dem rätt mycket för några år sen, vissa är mer potenta än andra men rekommenderar stjärnorna de små pillerna som de också gör de är det krut i, väldigt likt lsd blev förvånad, men tror de blivit förbjudna i många shoppar så en annan sort kommit men kör på 2-3 lappar jag rekommenderar dem.
Ska trippa på svamp nu, lite Mckennaii och avsluta med Big Moby, hehe happy tripping.
Citera
2018-12-21, 16:05
  #50
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregorSpencer
För att råda bot på den närmast totala utlåtandebristen kring detta ämne kan jag delge att det är en fullgod LSD-analog. Inga otäcka biverkningar har noterats. Om systematiska blindtest genomfördes verkar det osannolikt att 1B-LSD skulle särskiljas från LSD-25 med bättre träffsäkerhet än slumpen. Jag misstänker att detsamma gäller för 1P-LSD och ALD-52 även om jag känner till människors anekdoter som utpekar 1P-LSD som mer ångestframkallande och ALD-52 som mer "lättsam" och euforisk. Små modifikationer av LSD-molekylen tycks överlag inte påverka dess effekter nämnvärt och detta stämmer även för 1B-LSD.
Utmärkt! Tack, hade nämligen tänkt fråga om det då jag beställt mig ett par.
Citera
2019-05-02, 13:23
  #51
Medlem
Söker man på Folkhälsomyndighetens sida hittar man att 1B-LSD är under utredning, så det är väl bara en tidsfråga innan den blir klassad. Det känns som att det är dags att passa på för en sån som jag, som inte vill göra något olagligt.

Jag har hittat 1B-LSD på shoppar i EU, men inget i Sverige. Men vad skulle egentligen problemet vara att beställa från utlandet? Även om brevet skulle öppnas i tullen måste de släppa igenom det om det inte är olagligt. Eller?
Citera
2019-05-02, 21:26
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metalmelitia1982
Söker man på Folkhälsomyndighetens sida hittar man att 1B-LSD är under utredning, så det är väl bara en tidsfråga innan den blir klassad. Det känns som att det är dags att passa på för en sån som jag, som inte vill göra något olagligt.

Jag har hittat 1B-LSD på shoppar i EU, men inget i Sverige. Men vad skulle egentligen problemet vara att beställa från utlandet? Även om brevet skulle öppnas i tullen måste de släppa igenom det om det inte är olagligt. Eller?
Dom lär bara skicka iväg det för förstörelse, inget mer än det. Det är ju lagligt!
Citera
2019-05-03, 08:23
  #53
Medlem
Ja, enligt Tullverkets hemsida har de rätt att beslagta substanser som de kan *gissa* *kommer* att bli narkotikaklassade, och även att ta in mottagaren till försändelsen till förhör. Rätt sjukt faktiskt att det ska hänga på vad en tulltjänsteman kan gissa om framtiden.
Citera
2019-05-23, 15:05
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metalmelitia1982
Ja, enligt Tullverkets hemsida har de rätt att beslagta substanser som de kan *gissa* *kommer* att bli narkotikaklassade, och även att ta in mottagaren till försändelsen till förhör. Rätt sjukt faktiskt att det ska hänga på vad en tulltjänsteman kan gissa om framtiden.

Har du någon länk till den information på tullverkets hemsida? Har nämligen själv fått ett paket beslagtaget
Citera
2019-05-31, 18:46
  #55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av metalmelitia1982
Söker man på Folkhälsomyndighetens sida hittar man att 1B-LSD är under utredning, så det är väl bara en tidsfråga innan den blir klassad. Det känns som att det är dags att passa på för en sån som jag, som inte vill göra något olagligt.

Den klarar sig konstigt nog den här klassningen, medans en massa tryptaminer som ingen verkar använda ryker. MiPT, DiPT, 5-MeO-EiPT, 5-MeO-NiPT m.fl
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback