Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-20, 14:11
  #37
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themansam
Skulle provat, men har lyckats slarva bort mina två lappar. Någon annan som hunnit prova?

Hehe är det så eller vill du inte vara först med oväntade biverkningar? Direkt jag får pengar ska jag hadla. Pundat upp mina cash denna månad.
Citera
2018-10-20, 14:27
  #38
Medlem
InTheFleshs avatar
Tar gärna en pm. Längesen det fanns en lovande substans ute.
Citera
2018-10-20, 21:56
  #39
Medlem
InTheFleshs avatar
nvm hittade sidan. Slut i lager.. Hoppas de får in nytt.
Citera
2018-11-06, 21:48
  #40
Medlem
catipillahs avatar
Sitter och funderar på att köpa den här i framtiden. Men kul att sitta själv och trippa... Asså hur gör man för att få trippvänner? Känns meningslöst utan nån att dela mina upplevelser med...
Citera
2018-11-06, 23:13
  #41
Medlem
Finns ett begränsat lager inne nu, ni får vara snabba innan det tar slut!
Citera
2018-11-08, 00:37
  #42
Medlem
Är helt klart nyfiken på denna men priserna är galet dyra. Nu vill dom ha 179 för en lapp. Någon som vet om den finns på andra inrikesshoppar? Hur är den för er som provat?
Citera
2018-11-09, 20:18
  #43
Medlem
Tröttsamt med en shop som tar in substanser som aldrig fylls på. Ser jag ”slut i lager” en gång till, så kommer jag lämna min vanligtvis fridfulla zen-uppenbarelse och banka sönder något fragilt.
Citera
2018-11-13, 19:29
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Hehe är det så eller vill du inte vara först med oväntade biverkningar? Direkt jag får pengar ska jag hadla. Pundat upp mina cash denna månad.

Nej, det var faktiskt helt sant Skulle gömma dem och lyckades antagligen städa bort dem.

Köpte av the "real deal" för mikrodosering, men ser gärna fler rapporter av denna.
Citera
2018-11-15, 16:59
  #45
Medlem
tjackknugens avatar
Så, någon som hunnit testa?
Citera
2018-12-06, 19:15
  #46
Medlem
det var tyst nu....för tyst!

Nån som sitter på info om denna eller inte!?
Citera
2018-12-07, 21:07
  #47
Medlem
Den enda inrikesshoppen jag vet om som haft denna ligger nere sedan några dagar. Jag funderar på att beställa utrikes men det känns lite osäkert om det kommer komma fram. Är tyvärr väldigt dyrt inrikes. Det jag kan säga om 1B-lsd är att det är svårt att särskilja det från bra "riktig" syra. Helt klart en bra substans som till och med känns renare än mycket av s.k. gatulsd.
Citera
2018-12-09, 17:31
  #48
Medlem
GregorSpencers avatar
För att råda bot på den närmast totala utlåtandebristen kring detta ämne kan jag delge att det är en fullgod LSD-analog. Inga otäcka biverkningar har noterats. Om systematiska blindtest genomfördes verkar det osannolikt att 1B-LSD skulle särskiljas från LSD-25 med bättre träffsäkerhet än slumpen. Jag misstänker att detsamma gäller för 1P-LSD och ALD-52 även om jag känner till människors anekdoter som utpekar 1P-LSD som mer ångestframkallande och ALD-52 som mer "lättsam" och euforisk. Små modifikationer av LSD-molekylen tycks överlag inte påverka dess effekter nämnvärt och detta stämmer även för 1B-LSD.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback