Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-11, 20:54
  #13
Medlem
Blodtrycks-update!

Mätte idag direkt i sängen, hade lätt förhöjt. Trodde fan att jag skulle ha högre asså. Så får hålla koll, och sen fixa det ifall det höjs! Får se vad Alfred har att säga när han kollar in 147/93 mmHg. Det lär sänkas sen när OT är slut osv, men antar att det kunde varit mycket högre med trennet osv! Så det är ju bra.

Tror det håller sig rätt bra i schack med tanke på att jag höjde kaliumintaget. Skulle det höjas lite mer så ökar jag på: Coenzym Q10 och magnesiumet, har även rödbetsjuice hemma som sänker blodtryck det med

Gymmet går dunderbra, ökar i allt hela tiden och kan köra intensivare samtidigt. Väger mig i morgon bitti så får vi se vad vågen säger, kollar mest spegeln! Kommer ha fri dag i morgon gällande maten, är vilodag så bäst att lägga ätardagen då av logiska skäl Mvh Team
Citera
2018-10-12, 14:54
  #14
Medlem
Vikt-update!

Började på 91 ungefär, väger nu 93,7 men har fått fram fler ådror på hela kroppen & 8 synliga rutor på magen. Benen är helt groteska hahah, garanterat trennet + OT som gör sitt! Följt kosten till 100%, är aldrig sötsugen eller något heller vilket är skumt. Tror det är kostenhållningen som är det som givit mest i nuläget. För övrigt mår jag superbra, trodde det skulle känns dåligt på något sett när man blandar två 19-nor. Kanske är för tidigt att säga än, men hittils är allt prima!

Får hem slin-pills från Enhanced Athelete nästa vecka så då kommer jag lägga in en extra måltid med carbs, typ 80-100 g. Ska bli riktigt kul att exprimentera med dessa och se om det ger effekt. Vet att folk säger dom funkar så. Ska testa och ta dom på tom mage sen mäta blodsocker innan och efter så kan jag ge en rättvis bedömning! Nästa uppdatering blir nästa vecka ha en bra helg! mvh Team
Citera
2018-10-12, 16:43
  #15
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Team3CC
Blodtrycks-update!

Mätte idag direkt i sängen, hade lätt förhöjt. Trodde fan att jag skulle ha högre asså. Så får hålla koll, och sen fixa det ifall det höjs! Får se vad Alfred har att säga när han kollar in 147/93 mmHg. Det lär sänkas sen när OT är slut osv, men antar att det kunde varit mycket högre med trennet osv! Så det är ju bra.

Tror det håller sig rätt bra i schack med tanke på att jag höjde kaliumintaget. Skulle det höjas lite mer så ökar jag på: Coenzym Q10 och magnesiumet, har även rödbetsjuice hemma som sänker blodtryck det med

Gymmet går dunderbra, ökar i allt hela tiden och kan köra intensivare samtidigt. Väger mig i morgon bitti så får vi se vad vågen säger, kollar mest spegeln! Kommer ha fri dag i morgon gällande maten, är vilodag så bäst att lägga ätardagen då av logiska skäl Mvh Team
Ett diastoliskt blodtryck på 93 mmHg bör väl ändå inte anses vara alldeles för högt. Det ligger ju över det rekommenderade värdet, men inte med alltför mycket. En kortare tid bör det inte orsaka några problem (ta mig inte på orden, jag kan ha fel).

Att ha ett systoliskt blodtryck på 147 är ju även det lätt förhöjt. Jag har tur gällande blodtrycket, mitt har inte ökat på vare sig oxandrolone eller Oral Turinabol. Det ligger någonstans runt 110/70 tror jag. Pulsen däremot sticker iväg rejält, alltid mellan 90-100 innan det återkommer till en mer normal nivå. Så vore intressant att höra om din puls är oförändrad eller inte.
Citera
2018-10-12, 18:26
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Ett diastoliskt blodtryck på 93 mmHg bör väl ändå inte anses vara alldeles för högt. Det ligger ju över det rekommenderade värdet, men inte med alltför mycket. En kortare tid bör det inte orsaka några problem (ta mig inte på orden, jag kan ha fel).

Att ha ett systoliskt blodtryck på 147 är ju även det lätt förhöjt. Jag har tur gällande blodtrycket, mitt har inte ökat på vare sig oxandrolone eller Oral Turinabol. Det ligger någonstans runt 110/70 tror jag. Pulsen däremot sticker iväg rejält, alltid mellan 90-100 innan det återkommer till en mer normal nivå. Så vore intressant att höra om din puls är oförändrad eller inte.

Tror det är trennet som spökar till det lite, men som sagt så länge det inte sticker iväg mer så. Pulsen är normal, lite förhöjd där med antar jag. Inget jag märker av iaf Glömde kolla den.. Gör det i morgon bitti och skriver ut det också. Mvh Team
Citera
2018-10-21, 02:18
  #17
Medlem
Dax för update!

Allt går som planerat så som jag tänkt iallafall! Sätter upp lite små delar så är det lättare att läsa.

Träning: ökar varje pass i princip, mest i repsen på lite högre vikter. Lägger mest fokus på vader/bröst/insida lår. Vaderna ökat 2 cm, låren vågar jag fan inte ens mäta hahah.. Har såna äckligt feta ådror på insidan nu och över hela benen egentligen. Brösten har jag fått upp en del, om inte annat så kommer det nu när vikterna går upp. Körde tex 5x12 på 120 inclinebänk. Aldrig gjort innan

Kosten: sköts exemplariskt! Har dock fria dagar på både lördag och söndag. Blir oftast hemlagad mat iallafall, typ tacos eller hamburgare. Då vet man vad man får i sig iallafall Sen blir det lite Tren&jerry ibland också såklart.

Kosttillskott: Slin-pillsen funkar fan haha. Testade att ta dom på tom mage första gången jag använde dom, kände av att blodsockret sjönk osv. Men ska mäta med mätare i morgon, hittade inte skiten förens nyss hahah.. Men kan verkligen rekommendera dessa! Kör dom innan och efter gymmet ihop med mat då

Privatliv: allt funkar som det ska här med, kåt hela tiden och tjejen tycker jag fått grym fysik osv. Så det är ju bara positivt! Inget mer o säga här.

Biverkningar: inte fått några typ
Två finnar mellan ländryggen för jag kommer fan inte åt att tvåla in där:/ i-landsproblem men ändå... Och tjejen är aldrig hemma när jag duschar så kan inte be henne heller. Men ska fixa en borste

Lite varmare
Kåtare
Blodtryck lätt förhöjt
Inget mer just nu

Prepp: kommer förmodligen slänga in primo när trennet är slut. Har läst mycket bra om detta preparat! Annars kanske jag sparar det till deffen. Vi får se helt enkelt!

Nu är det fan dax att sova! Mvh Team
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback