Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-30, 19:55
  #13
Medlem
Ranndalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0xman
MEN NEJ!!
Det finns en anledning till varför man får mörka-tankemönster!! Dom tankarna behöver bearbetas.
Det är en del av trippen/LSD/TERAPIN.

Vill man ta en drog för att endast må bra, TA EJ LSD/psykadeliska....
Detta är ingen drog man ska leka med och endast ha kul med....
Jag har aldrig tagit benzo för att avbryta en tripp. Men skulle jag trippa idag skulle jag ALDRIG trippa utan benzo. Inte nödvändigtvis för att landa på eller så men som ett säkerhetsnät om saker skulle gå riktigt snett.

Bara det faktum att man vet att man har xanor eller valium gör att man lättare kan slappna av inför trippen.

Citat:
Ursprungligen postat av 0xman
Detta är ingen drog man ska leka med och endast ha kul med....
Precis och är man verkligen medveten om riskerna med LSD borde man också vidta alla åtgärder man kan för att minska riskerna. Jag har sett snedtrippar där folk i efterhand önskade att de hade haft benzo. En riktig snedtripp liknar en akut psykos med risk för de kan skada sig själva eller omgivningen.
__________________
Senast redigerad av Ranndall 2018-09-30 kl. 20:04.
Citera
2018-09-30, 20:06
  #14
Medlem
Flusons avatar
Helt klart Alprazolam, eller Flunisar
Citera
2018-09-30, 22:13
  #15
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0xman
MEN NEJ!!
Det finns en anledning till varför man får mörka-tankemönster!! Dom tankarna behöver bearbetas.
Det är en del av trippen/LSD/TERAPIN.

Vill man ta en drog för att endast må bra, TA EJ LSD/psykadeliska....
Detta är ingen drog man ska leka med och endast ha kul med....

Okejokej du har övertygat mig
Citera
2018-10-08, 21:04
  #16
Avstängd
alprazolam har jag använt varenda gång, det är lagom starkt och slår ut det mesta. det tar 30-40 minuter sen är man tillbaks igen
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback