Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-27, 19:58
  #1
Medlem
Jagtardindotters avatar
Letar efter snygga klackskor, ju högre klack desto bättre. Ska ha det till diverse fester och finare middagar, budget: Max. 3000 kr.

Tack
Citera
2018-09-27, 20:05
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Letar efter snygga klackskor, ju högre klack desto bättre. Ska ha det till diverse fester och finare middagar, budget: Max. 3000 kr.

Tack


Vad för slags sko? Ska den kunna användas utomhus nu under hösten, typ stövletter eller ska du enbart använda skorna inomhus denna årstid?
Citera
2018-09-27, 20:08
  #3
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckochoklad
Vad för slags sko? Ska den kunna användas utomhus nu under hösten, typ stövletter eller ska du enbart använda skorna inomhus denna årstid?

Ja, det blir nog mest för inomhus denna årstid.
Citera
2018-09-27, 20:14
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Ja, det blir nog mest för inomhus denna årstid.

Om du verkligen inte vill att det ska vara stövletter så skulle jag rekommendera pumps utan öppen tå. Att bära sandaletter denna årstid och mot vintern (oavsett om de enbart används inomhus) tycker iaf jag ser felklätt ut.
Citera
2018-09-27, 20:18
  #5
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckochoklad
Om du verkligen inte vill att det ska vara stövletter så skulle jag rekommendera pumps utan öppen tå. Att bära sandaletter denna årstid och mot vintern (oavsett om de enbart används inomhus) tycker iaf jag ser felklätt ut.

Tack för rådet, om du har några länkar på snygga skor så hade det var trevligt. Ska kolla runt lite själv också!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback