Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-27, 17:25
  #13
Medlem
Tusen tack för alla tips! Ska gå in på Prisjakt och läsa där!
Googles egna lät intressant, aldrig hört.
Nu har jag några telefoner att kolla upp
Citera
2018-09-29, 16:58
  #14
Medlem
S10 kommer sätta en ny trend bland mobil telefon då jag läst rykten att den ska vara böjbar alltså första luren som blir det i konsument väg då tidigare var bara concept från lg ett antal år sen. Nya S10 kommer få apple att se både billigt o gammalt ut
Citera
2018-09-29, 17:32
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
S10 kommer sätta en ny trend bland mobil telefon då jag läst rykten att den ska vara böjbar alltså första luren som blir det i konsument väg då tidigare var bara concept från lg ett antal år sen. Nya S10 kommer få apple att se både billigt o gammalt ut
jag har också börjat kika på ny mobil , men ser inte riktigt nyttan med en böjbar telefon ,om det inte är så att man kan "vika" ihop den ,till vilken nytta har en böjbar telefon över en normal?
__________________
Senast redigerad av givemeyourmoney 2018-09-29 kl. 17:57.
Citera
2018-10-04, 18:57
  #16
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
jag har också börjat kika på ny mobil , men ser inte riktigt nyttan med en böjbar telefon ,om det inte är så att man kan "vika" ihop den ,till vilken nytta har en böjbar telefon över en normal?


Huawei Mate 20 pro mosar precis ALLT.
Släpps 16oktober.
Citera
2018-10-05, 22:28
  #17
Medlem
Ok, det har jag inte hört något om. Får kolla den också då 😊
Citera
2018-10-23, 15:20
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Huawei Mate 20 pro mosar precis ALLT.
Släpps 16oktober.
Är det en ny version, för den verkar ju ha funnits på marknaden bra mycket längre än sen 16 oktober om man kollar på Prisjakt?
Citera
2018-10-23, 18:48
  #19
Medlem
NoEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Är det en ny version, för den verkar ju ha funnits på marknaden bra mycket längre än sen 16 oktober om man kollar på Prisjakt?

Mate 20 pro är ny, precis lanserad. Släpps i början på november. Ett riktigt monster verkar det vara. Skulle utan tvekan vänta tills den börjar säljas.
P20 pro släpptes i våras. Mate 20 verkar inte komma till Sverige och mate 20 lite finns redan! Nu är alla 20 versioner av Huawei utredda.
Citera
2018-10-25, 00:31
  #20
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Är det en ny version, för den verkar ju ha funnits på marknaden bra mycket längre än sen 16 oktober om man kollar på Prisjakt?

Länka gärna. Vore intressant att se prisjakt lägga ut specen före telefonen ens presenterats🙂
Citera
2018-10-25, 12:26
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Länka gärna. Vore intressant att se prisjakt lägga ut specen före telefonen ens presenterats🙂
jag har troligtvis blandat ihop dom olika versionerna,så mitt misstag!
Citera
2018-10-25, 22:26
  #22
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
jag har troligtvis blandat ihop dom olika versionerna,så mitt misstag!

Verkar inte som att du är den enda som blandar ihop modellerna.
Själv hade jag i början svårt att veta vilken Huaweis toppmodell var då det inte framgick alltför tydligt.
Citera
2018-10-25, 22:43
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Verkar inte som att du är den enda som blandar ihop modellerna.
Själv hade jag i början svårt att veta vilken Huaweis toppmodell var då det inte framgick alltför tydligt.
Egentligen är jag bara ute efter en ny telefon för jag kan inte använda mobilt BankID längre på min gamla lur, har hört mycket gott om Xiaomi Pocophone F1, hoppas kunna köpa en sån till ett bra pris på black friday.
10.000 kr för en telefon känns galet. man blir väl rånad direkt .
__________________
Senast redigerad av givemeyourmoney 2018-10-25 kl. 22:47.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback