Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-27, 12:22
  #1
Medlem
Lao Tzus avatar
Enligt vad som sägs är det här sju resor värre än Illuminati.

Bör hon avgå?

Kan hon stoppas?

Är det här slutet för Sverige som vi känner det om hon lyckas påverka regeringen via kommissionen?

Andra fakta om organisationen och dess fiskande i grumligt vatten?
Citat:
Trilaterala Kommissionen är en global privat elitorganisation. Tanken är att medlemmarna skall träffas i en informell miljö utan insyn från media. Syftet är att bakom kulisserna påverka och därmed styra de beslut som regeringar tar.

https://www.expressen.se/debatt/elit...talar-tyst-om/
Citera
2018-09-27, 12:56
  #2
Medlem
Finns en tråd i Politik: Inrikes vilket också är den rätta platsen om Flashback vill behålla någon form av trovärdighet.
Citera
2018-09-27, 15:32
  #3
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
Finns en tråd i Politik: Inrikes vilket också är den rätta platsen om Flashback vill behålla någon form av trovärdighet.
Absolut. Här tas endast dom konspiratoriska delarna av organisationen och Lööfs hemliga medlemskap upp. Dom inrikespolitiska aspekterna är här OT.

Oberoende journalist berättar
Citat:
Trilaterala kommissionen grundades i 1973 av bankmannen David Rockefeller
Noam Chomsky avslöjar
Citat:
Trilaterala kommissionen var upptagen med att införa vad de kallade ”mer måtta i demokratin” – att få människor att bli mer passiva och lydiga
Källa
https://samnytt.se/annie-loof-avsloj...-kommissionen/
Citat:
Forskare har visat att det slutna internationella nätverket i 40 år kunnat sätta agendan för världspolitiken.

http://www.friatider.se/l-f-utpekas-...tisk-elitgrupp
Citera
2018-09-27, 16:31
  #4
Medlem
Måttligt överraskad att detta går att läsa om i Expressen.
Citera
2018-09-27, 16:46
  #5
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Absolut. Här tas endast dom konspiratoriska delarna av organisationen och Lööfs hemliga medlemskap upp. Dom inrikespolitiska aspekterna är här OT.

Vad är det som är hemligt med hennes medlemsskap menar du?
Det redovisas både på sällskapets hemsida och länkas på wikipedia så man måste ju nästan vara idiot om man inte kan hitta det.

Med det sagt tycker jag hennes medlemsskap absolut bör ifrågasätts - och enligt mig bör hon avgå antingen från rollen som partiledare eller från trilaterala kommissionen, men man behöver ju inte försöka göra det mer "mystiskt" än det är..
Citera
2018-09-27, 21:18
  #6
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad är det som är hemligt med hennes medlemsskap menar du?
Det redovisas både på sällskapets hemsida och länkas på wikipedia så man måste ju nästan vara idiot om man inte kan hitta det.

Med det sagt tycker jag hennes medlemsskap absolut bör ifrågasätts - och enligt mig bör hon avgå antingen från rollen som partiledare eller från trilaterala kommissionen, men man behöver ju inte försöka göra det mer "mystiskt" än det är..
Det framgår av en oberoende journalists granskning som alla litar på och att C vägrar svara.
Citat:
Centerpartiet bekräftar Lööfs hemliga engagemang

Du säger att hon har varit öppen med sitt deltagande. Jag kan dock inte hitta någonstans att hon hade berättat om detta i medier. Kan du ge en länk eller dylikt? Karlsson har dock avböjt att svara

https://samnytt.se/centerpartiet-bek...verksbyggande/
När det gäller dom mera hardcorekonspirationerna till Illuminati, globalisterna, bilderbärg, wallenbärg, bildt och sionisterna med flera måste jag dock hänvisa dig till tråden;

(FB) Förra året blev Annie Lööf invald i Trilaterala Kommissionen...

Jag har inte hunnit läsa, kontrollera alla fakta och eventuella fel i den trådens inlägg men återkommer eventuellt.
Citera
2018-09-27, 21:33
  #7
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Det framgår av en oberoende journalists granskning som alla litar på och att C vägrar svara.När det gäller dom mera hardcorekonspirationerna till Illuminati, globalisterna, bilderbärg, wallenbärg, bildt och sionisterna med flera måste jag dock hänvisa dig till tråden;

(FB) Förra året blev Annie Lööf invald i Trilaterala Kommissionen...

Jag har inte hunnit läsa, kontrollera alla fakta och eventuella fel i den trådens inlägg men återkommer eventuellt.

Att hon inte självmant har berättat är ju en rätt jävla annan femma än att det skulle vara hemligt.. hemligheter brukar man inte lägga ut öppet på hemsidor eller Wikipedia...
Citera
2018-09-27, 21:53
  #8
Avstängd
DRD4s avatar
Roligt att foliehattarna hade rätt.
Citera
2018-09-27, 22:13
  #9
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Roligt att foliehattarna hade rätt.

Snarare tvärtom väl med tanke på att hon nu blir officiellt ifrågasatt inte bara som statsministerkandidat utan även som partiledare..

Men, vi borde väl kanske vänta och se hur det går innan någon tar ut några ”segrar”...
Citera
2018-09-27, 22:15
  #10
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
hemligheter brukar man inte lägga ut öppet på hemsidor eller Wikipedia...
Nu spekulerar jag lite men det skulle kunna vara så att hon är den störste Illuminatiwannabben i historien. Den första som bröt praxis och la ut hemligheter öppet på hemsidor eller wikipedia

Men vad vet jag? Nu har detta blivit rätt uppmärksammat så jag tror det kommer att nagelfaras och utredas så att vi så småningom får svaret.
Citera
2018-09-28, 08:36
  #11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Nu spekulerar jag lite men det skulle kunna vara så att hon är den störste Illuminatiwannabben i historien. Den första som bröt praxis och la ut hemligheter öppet på hemsidor eller wikipedia

Men vad vet jag? Nu har detta blivit rätt uppmärksammat så jag tror det kommer att nagelfaras och utredas så att vi så småningom får svaret.

Det är trilaterala kommissionen som lagt ut sitt medlemsregister - inte Annie.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback