Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-26, 22:16
  #1
Medlem
Hej,

Jag har av någon anledning smörjt in min penis med en stark kortisonsalva och salvan "sluka upp" en del hud samt tunna ut den och gjorde den skör...

Sen är det här kanske lite svårt att förklara men salvan gjorde också så att huden kring penisen "kramar" penisen...

Jag har använt vissa hudvårdsprodukter som kan återställa huden men inga verkar funka...

Bara huden "puffas upp" någon aning så blir jag nöjd... effekten ska vara bestående och helst ska det vara en naturlig produkt men allt som funkar, funkar!

Tack snälla!
Citera
2018-09-26, 22:29
  #2
Medlem
Förstod inte helt riktigt vad du menade i det du skrev, men skulle säga membrasin som är ett kosttillskott som förbättrar kroppens slemhinnor - dvs. din hy overall, ollon (i ditt fall), anus, munhåla, ögon, näsa och öronhålorna blir återfuktade och fräscha eller vad man säger av det. Väldigt bra IMO, en aning dyrt dock, 350 tror jag ungefär för 120 kapslar och du bör ta typ 4 om dagen.
Citera
2018-09-27, 09:17
  #3
Medlem
SevenStarss avatar
Har du testat olja? Tex olivolja

Eftersom du beskrev att det stramar så skulle jag testa att använda både kräm och olja... jag själv hade testat jojobaolja men nämner olivolja då det är så lätt att få tag på.

Edit: jag själv hade försökt rikta in mig på olja/oljor...
Sedan om det inte hjälpt så hade jag testat med kräm med... men oljor först då det är så mycket naturligare.
Andra exempel på oljor är avokadoolja och makadamiaolja, båda mer feta än jojoba.
__________________
Senast redigerad av SevenStars 2018-09-27 kl. 09:35.
Citera
2018-09-27, 14:40
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Har du testat olja? Tex olivolja

Eftersom du beskrev att det stramar så skulle jag testa att använda både kräm och olja... jag själv hade testat jojobaolja men nämner olivolja då det är så lätt att få tag på.

Edit: jag själv hade försökt rikta in mig på olja/oljor...
Sedan om det inte hjälpt så hade jag testat med kräm med... men oljor först då det är så mycket naturligare.
Andra exempel på oljor är avokadoolja och makadamiaolja, båda mer feta än jojoba.
Olivolja och jojobaolja har jag testat men jag sluta använda dom eftersom jag var rädd om att de skulle förvärra tillståndet...


Men du! avokadoolja och makadamiaolja låter trevligt! vilken av dom hade du valt och varför? är CreArome ett märke att satsa på? och... vilka egenskaper har oljan för att återställa huden?


Blev några frågor nu... sorry Tack snälla!
Citera
2018-09-27, 19:09
  #5
Medlem
Någon som använt makadamiaolja och kan recensera?
Citera
2018-09-28, 10:13
  #6
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmSchockla
Olivolja och jojobaolja har jag testat men jag sluta använda dom eftersom jag var rädd om att de skulle förvärra tillståndet...


Men du! avokadoolja och makadamiaolja låter trevligt! vilken av dom hade du valt och varför? är CreArome ett märke att satsa på? och... vilka egenskaper har oljan för att återställa huden?


Blev några frågor nu... sorry Tack snälla!

Crearome är det inget fel på .
Då dessa oljor har liknande egenskaper så får du nog välja själv vilken som låter mest intressant...
båda är helt säkra att använda där nere och är väldigt bra för att mjukgöra huden och hjälpa den att läka.
Jag är nog inte rätt person att hjälpa till att välja, då jag har en förkärlek till att blanda oljor...
så själv hade jag nog köpt både och... men kanske att du kan testa med makadamia som du verkade mest intresserad av.
Om du har jojobaolja kvar så kan du ju alltid använda makadamia + jojoba.

Du skall absolut inte vara rädd för oljor, massera in det i stackaren du!
Eftersom jag vill visa att du inte skall vara rädd för oljor så det fick bli en googling nyss och jag och hittade då "Novoglan Foreskin Oil" mot torr, sprucken hud som säljs i USA.
I den finns: sötmandelolja, olivolja, makadamiaolja, canolaolja, avokadoolja.
Citera
2018-09-28, 12:22
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Crearome är det inget fel på .
Då dessa oljor har liknande egenskaper så får du nog välja själv vilken som låter mest intressant...
båda är helt säkra att använda där nere och är väldigt bra för att mjukgöra huden och hjälpa den att läka.
Jag är nog inte rätt person att hjälpa till att välja, då jag har en förkärlek till att blanda oljor...
så själv hade jag nog köpt både och... men kanske att du kan testa med makadamia som du verkade mest intresserad av.
Om du har jojobaolja kvar så kan du ju alltid använda makadamia + jojoba.

Du skall absolut inte vara rädd för oljor, massera in det i stackaren du!
Eftersom jag vill visa att du inte skall vara rädd för oljor så det fick bli en googling nyss och jag och hittade då "Novoglan Foreskin Oil" mot torr, sprucken hud som säljs i USA.
I den finns: sötmandelolja, olivolja, makadamiaolja, canolaolja, avokadoolja.
Jag har använt vissa produkter som hjälpt på ett sätt och förvärrat på något annat och därför är jag lite skeptiskt...


Hur vet jag att det är som det står på förpakningen? att oljan består av makadamia, är ren, kallpressad, ekologisk osv.?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback