Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-26, 19:50
  #1
Avstängd
KungPungPats avatar
THE HIDDEN ORIGIN & TRUE PURPOSE OF CANNABIS!! https://youtu.be/HmmI-zVhabM

Jag såg denna video där han pratar om hur cannabis har skickats till Jorden från Sirius solsystemet.. för att avkalcificera vithyade människors kalcificerade tallkottkörtlar som fått dom att vilja kriga under lång tid... och resultatet var Peace-n-Love rörelsen på 70-talet.. då ljushyade började röka jointen.

Vad tror ni om det som sägs i denna video?

Skickades cannabisplantan hit av gudar för att hjälpa ljushyade människor att "vakna till" spirituellt?
Citera
2018-09-26, 20:05
  #2
Medlem
Creepingdeath26s avatar
Nej, verkligen inte
Citera
2018-09-26, 21:01
  #3
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepingdeath26
Nej, verkligen inte

Okej. Hur mycket erfarenhet har du av detta ?
Och hur har du kommit fram till din slutsats? genom att testa dig fram?

Jag vet bara att när jag var 18 år gammal och rökte mitt första cannabis så började jag höra vad rappare sa i sin musik.. typ som att det öppnades upp nånting som gjorde att jag kunde förstå och greppa vad som sas i musiken.. vilket jag inte hade en aning om innan det hände.

Det är sånna här saker som får mig att tro att det kanske är sannt.. att cannabisen skickades hit för att avkalcifiera tallkottkörteln vilket gör folk mer medvetna och fredliga.

Kanske det var exakt vad som hände mig när jag började röka när var 18 år.. att min tallkotte avkalcificerades och sen började jag höra musikens texter på ett helt nytt sätt som gjorde texterna förståeliga.
Citera
2018-09-26, 22:14
  #4
Moderator
kvm3s avatar
Cannabis --> Konspirationer och alternativa teorier
/Moderator
Citera
2018-10-03, 20:05
  #5
Avstängd
Rotschildjugends avatar
Inte omöjligt men måste ha skett för längesedan.

Samtidigt om ngn entitet skapat jorden har hen också skapat cannabis

Eller om vi är slumpmässigt utvecklade så är cannabis också det.

Syftet att vi röker och målet att bli hög/upplyst/kreativ finns oavsett vart det kommer ifrån
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback