Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-26, 11:09
  #1
Medlem
DraganAdrianovics avatar
Den 1 Februari kommer bli ett hemskt datum för den jord. Det är datumet där jorden går under. Här är min teori. 2002 skrev the telegraph att en asteroid kommer krocka med jorden runt 11:47 på dagen. Den kommer kanske inte kunna förgöra jorden men åtminstone en eller flera världsdelar. Jag börjar förbereda mig på att göra allt för att klara mig. Jag skulle rekommendera er att söka skydd och om ni inte tror på mig läs detta

https://www.telegraph.co.uk/news/sci...-possibly.html
Citera
2018-09-26, 11:13
  #2
Avstängd
Kanske lika bra. Den vita civilisationen verkar ha förlorat, negrer och araber tar över hela planeten med hjälp av judarna ( som alltid styr i faggorna).

Så låt kometjäveln komma då och krascha åt helvete allt. Idiotiska kåta tjejer stod med "Refugees welcome"-plakat när våldtäktsmännen invaderade Europa. Jag kommer att stå där med plakat där det står "Comets welcome!"
Citera
2018-09-26, 11:16
  #3
Medlem
Om du nu tror på det där så mycket, varför då inte gå och ta max-lån, sms-lån, sälj huset och allt och festa järnet de sista månaderna du har kvar?
Citera
2018-09-26, 11:19
  #4
Medlem
DraganAdrianovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rumpsren
Kanske lika bra. Den vita civilisationen verkar ha förlorat, negrer och araber tar över hela planeten med hjälp av judarna ( som alltid styr i faggorna).

Så låt kometjäveln komma då och krascha åt helvete allt. Idiotiska kåta tjejer stod med "Refugees welcome"-plakat när våldtäktsmännen invaderade Europa. Jag kommer att stå där med plakat där det står "Comets welcome!"
Du är ett exempel på varför Flashback har så dåligt rykte.
Citera
2018-09-26, 11:20
  #5
Medlem
DraganAdrianovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Om du nu tror på det där så mycket, varför då inte gå och ta max-lån, sms-lån, sälj huset och allt och festa järnet de sista månaderna du har kvar?
Tror inte du på det
Citera
2018-09-26, 11:21
  #6
Medlem
SnakePlissskens avatar
"We have been tracking this asteroid for over 14 years and know its orbit very accurately," Paul Chodas, manager of the Center for Near-Earth-Object Studies at NASA's Jet Propulsion Laboratory, said in a statement. "Our calculations indicate that asteroid 2002 AJ129 has no chance — zero — of colliding with Earth on Feb. 4 or any time over the next 100 years."

https://www.space.com/39440-asteroid...-february.html
Citera
2018-09-26, 11:22
  #7
Medlem
Denoms avatar
Det kommer finnas en ny jord dagen därpå också, version F76.422 är det då efter uppdateringarna. Du kommer inte märka någonting.
Citera
2018-09-26, 11:24
  #8
Medlem
DraganAdrianovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
"We have been tracking this asteroid for over 14 years and know its orbit very accurately," Paul Chodas, manager of the Center for Near-Earth-Object Studies at NASA's Jet Propulsion Laboratory, said in a statement. "Our calculations indicate that asteroid 2002 AJ129 has no chance — zero — of colliding with Earth on Feb. 4 or any time over the next 100 years."

https://www.space.com/39440-asteroid...-february.html
Plis let mig beliv in vad i vill
Citera
2018-09-26, 11:26
  #9
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraganAdrianovic
Plis let mig beliv in vad i vill

Så du VILL att jorden ska gå under i februari alltså..?
Ja då får du väl tro det, men andra som läser kanske vill veta att [TS: blunda nu] det inte finns en chans i helvetet att den där asteroiden kommer träffa jorden.
Citera
2018-09-26, 11:28
  #10
Medlem
DraganAdrianovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så du VILL att jorden ska gå under i februari alltså..?
Ja då får du väl tro det, men andra som läser kanske vill veta att [TS: blunda nu] det inte finns en chans i helvetet att den där asteroiden kommer träffa jorden.
Vill inte men vi får se vem som har rätt. Ni kommer tacka mig sedan när Gud träffar er
Citera
2018-09-26, 11:28
  #11
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraganAdrianovic
Den 1 Februari kommer bli ett hemskt datum för den jord. Det är datumet där jorden går under. Här är min teori. 2002 skrev the telegraph att en asteroid kommer krocka med jorden runt 11:47 på dagen. Den kommer kanske inte kunna förgöra jorden men åtminstone en eller flera världsdelar. Jag börjar förbereda mig på att göra allt för att klara mig. Jag skulle rekommendera er att söka skydd och om ni inte tror på mig läs detta]
Runt 11:47? Ha ha ha. Kan dom inte vara mer specifika?
Vilket år? År 2666 ? Hur förbereder man sig för något sådant?
Citera
2018-09-26, 11:32
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DraganAdrianovic
Tror inte du på det

Nej. Återkom till mig med ett PM 2:a februari, efter att du korkat upp skumpan eftersom jorden inte gick under den här gången heller.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback