Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-25, 18:38
  #1
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Blir ni också kåta på snygga tjejer som sprider syfilis och gonorré...?

Jag blir det, kan inte få nog av denna typ av ”smutsiga” tjejer när jag fantiserar vid onani...

Det är sjukt upphetsande med kvinnor som fullständigt saknar hämningar och moral, som vill knulla till vilket pris som helst och inte bryr sig om konsekvenserna alls...

Bara de är snygga så är det bara en fördel om de sprider könssjukdomar tycker jag...

Dock vill jag inte knulla med dessa tjejer, men jag fantiserar ofta om dem när jag onanerar...

Är det vanligt att män blir kåta på snygga tjejer som sprider könssjukdomar...?
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-09-25 kl. 19:37.
Citera
2018-09-25, 18:42
  #2
Medlem
thejams avatar
Nej det är nog inte så vanligt att män blir kåta på just den specifika nischen.

Men tror alla män blir kåta på de hämningslösa kvinnor du beskriver. Nymfomaner. Sexigt som fan!
Citera
2018-09-25, 18:45
  #3
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thejam
Nej det är nog inte så vanligt att män blir kåta på just den specifika nischen.

Men tror alla män blir kåta på de hämningslösa kvinnor du beskriver. Nymfomaner. Sexigt som fan!
Men tänk dig då en extremt snygg, promiskuös nymfoman som sprider könssjukdomar, skulle du inte bli upphetsad av det, så länge du inte behöver knulla hennes smittade fitta själv...?!
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-09-25 kl. 18:48.
Citera
2018-09-25, 18:50
  #4
Medlem
thejams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Men tänk dig då en extremt snygg, promiskuös nymfoman som sprider könssjukdomar, skulle du inte bli upphetsad av det, så länge du inte behöver knulla hennes smittade fitta själv...?!

Nej just den där biten med specifikt könssjukdomar upphetsar mig inte. I övrigt är bilden du målar upp het
Citera
2018-09-25, 18:58
  #5
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thejam
Nej just den där biten med specifikt könssjukdomar upphetsar mig inte. I övrigt är bilden du målar upp het
Tycker du inte någon könssjukdom alls är upphetsande, t.ex. flatlöss istället för gonorré...? Fast du kanske föredrar helrakad fitta, och då är väl inte flatlöss nåt för dig förstås...
Citera
2018-09-25, 20:53
  #6
Medlem
Katzyns avatar
Haha, du är ju faktiskt pervers på riktigt vita negern. Kul med någon som låter delforumet göra skäl för namnet, förutom bajsätarna då. Är det hänsynslösheten mot "mottagarna" av sjukdomarna som du tänder på alltså? Som en form av förnedring/övergrepp/misshandel a la trojansk häst?
Citera
2018-09-25, 21:59
  #7
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Haha, du är ju faktiskt pervers på riktigt vita negern. Kul med någon som låter delforumet göra skäl för namnet, förutom bajsätarna då. Är det hänsynslösheten mot "mottagarna" av sjukdomarna som du tänder på alltså? Som en form av förnedring/övergrepp/misshandel a la trojansk häst?
Nja, jag vet inte, det är nog den allmäna "smutsigheten" jag tänder på, att kvinnan är både promiskuös, smittad, egoistisk och ansvarslös... En fullkomligt "smutsig" och "förtappad" kvinna fast i vacker skepnad... Att det vackra och fula blandas, det är spännande... Kontraster är stimulerande, tycker jag...
Citera
2018-09-26, 00:40
  #8
Medlem
revodnebs avatar
Jag blir inte kåt på tanken, nej.

Vanligt tror jag inte det är, däremot tror jag du behöver en sån här:

https://www.google.se/search?q=gosedjur+syfilis&tbm=isch&tbo=u&source=un iv&sa=X&ved=2ahUKEwi_qpjym9fdAhUPxIsKHYJ7B6UQsAR6B AgGEAE&biw=1280&bih=579#imgrc=_
Citera
2018-09-26, 12:48
  #9
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag blir inte kåt på tanken, nej.

Vanligt tror jag inte det är, däremot tror jag du behöver en sån här:

https://www.google.se/search?q=gosedjur+syfilis&tbm=isch&tbo=u&source=un iv&sa=X&ved=2ahUKEwi_qpjym9fdAhUPxIsKHYJ7B6UQsAR6B AgGEAE&biw=1280&bih=579#imgrc=_
Haha, ja absolut, det blir till att köpa en sån...
Citera
2018-11-24, 02:13
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Blir ni också kåta på snygga tjejer som sprider syfilis och gonorré...?

Jag blir det, kan inte få nog av denna typ av ”smutsiga” tjejer när jag fantiserar vid onani...

Det är sjukt upphetsande med kvinnor som fullständigt saknar hämningar och moral, som vill knulla till vilket pris som helst och inte bryr sig om konsekvenserna alls...

Bara de är snygga så är det bara en fördel om de sprider könssjukdomar tycker jag...

Dock vill jag inte knulla med dessa tjejer, men jag fantiserar ofta om dem när jag onanerar...

Är det vanligt att män blir kåta på snygga tjejer som sprider könssjukdomar...?


Nej. Förmodligen inte så vanligt. Jag tror det vanligaste är att INTE tänka på könssjukdomar när man fantiserar om sex. Maybe that's just me.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback