Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-25, 12:39
  #1
Medlem
ProtonSwitzers avatar
Inte bara i Sverige utnyttjas unga negrar av batikhäxor utan barnvåldtäkterna är även utbredda i Norge men även där visar regimen inget intresse av att utreda dessa brott. Detta sker alltså både i Sverige, Danmark och Norge varför utreds inte och fängslas kvinnorna inom dessa pedofilnätverk? Någon som har mer info om dessa pedofilnätverk i Norge eller deras offer de förstört livet för?
Citat:
Tidningen VG rapporterar att männen antingen har befunnit sig i sådana situationer med norska sockermammor eller fått flera ”erbjudanden” om sådana relationer i utbyte mot etableringsstöd i landet. Kvinnornas hantering av männen uppvisar oftast likartade mönster: de ger de unga männen pengar eller köper gåvor åt dem i form av elektroniska prylar, skor och kläder, hjälper till med skolgången och asylsökningsprocessen, tar med dem på restauranger, semesterresor och övernattningar i hyrda stugor. Männen säger sig uppleva att kvinnorna sedan förväntar sig sex som motprestation.

Khaled påstår att han inte ville ha sex med den äldre kvinnan, men han kände sig ”ensam, utsatt och isolerad”. Han hade redan hört om andra asylsökande som låg med äldre kvinnor mot pengar och gåvor, men han hade aldrig trott att han skulle bli en av de männen. Khaleds förra sockermamma är en offentliganställd i en framträdande position och hon har god ekonomi, är gift och har vuxna barn. Hon är engagerad i de asylsökandes situation, är aktiv på asylmottagningen och i det frivilliga stödnätverket för så kallade flyktingar.

När Khaled för första gången befann sig ensam med kvinnan på sin asylmottagning, insåg han vad det handlade om. Hon hade skickat ett chattmeddelande: ”"Jag har känslor för dig". Då vaknade jag. Allt blev annorlunda. Jag tänkte: ”Så det är därför jag är här”", säger Khaled. "Hon visste att jag inte hade något val", säger syriern Yousef om sin sockermamma och fortsätter: "Jag förstod att hon jagade flyktingar. Norska killar hade aldrig sagt ja. Jag tror att hon kände att hon ägde mig. På hotellrummet beordrade hon mig runt. Hade jag haft uppehållstillstånd på den tiden, hade jag inte behövt ligga med henne. Hon visste vad hon gjorde."

Efter att förhållandet mellan Yousef och hans sockermamma hade tagit slut, fick han erbjudanden om sockerförhållanden med tre nya kvinnor som frivilligarbetade på asylmottagningen. Två av kvinnorna sökte upp honom på själva asylboendet och var helt öppna om att förhållandet skulle röra sig om gåvor och betalning mot sex. Den sista kvinnan sökte upp honom på ett arrangemang som asylmottagningen hade ordnat. Hon var mer diskret, men han hade inga tvivel om vad hon var ute efter, säger Yousef. Han sade nej till alla tre, och tror att frivilligarbetarna såg att han plötsligt hade nya, dyra kläder och skor, och att det var uppenbart varifrån de hade kommit.

"Jag känner en sådan skam. När jag står framför spegeln frågar jag mig ibland vad jag har utsatt mig för. Jag blir bedrövad av att tänka på det och det är något jag måste bära med mig hela livet. Ibland tänker jag att det hade varit bättre att stanna i Syrien", säger Yousef. källa
Sexpress på asylmottak: Unge menn føler seg utnyttet av norske kvinner
__________________
Senast redigerad av ProtonSwitzer 2018-09-25 kl. 12:41.
Citera
2018-09-25, 12:58
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProtonSwitzer
Inte bara i Sverige utnyttjas unga negrar av batikhäxor utan barnvåldtäkterna är även utbredda i Norge men även där visar regimen inget intresse av att utreda dessa brott. Detta sker alltså både i Sverige, Danmark och Norge varför utreds inte och fängslas kvinnorna inom dessa pedofilnätverk? Någon som har mer info om dessa pedofilnätverk i Norge eller deras offer de förstört livet för?

Sexpress på asylmottak: Unge menn føler seg utnyttet av norske kvinner


Kognitiv dissonans. De anges vara barn eller ungdomar, men är i själva verket i de flesta fall redan män.
Det är alltså i de flesta fall i realiteten inte fråga om pedofili. Missbruk av förtroendeställning.
Citera
2018-09-25, 16:26
  #3
Medlem
Max3xs avatar
Lite poetisk rättvisa här. Han kom för att leva gott på norsk välfärd men blev en hora.
Citera
2018-09-25, 16:36
  #4
Medlem
jay.simpsons avatar
Eftersom kvinnorna hävdar och står fast vid att det rör sig om barn ska kvinnorna kallas pedofiler precis som #vistårinteut är ett officiellt pedofilnätverk.

Kvinnor har alltid lyft fram som bättre än män. Kvinnor begår sällan grövre brott och speciellt inte sexbrott antar att det är nya tider.
Citera
2018-09-25, 16:37
  #5
Medlem
Frågan är hur många av männen som arbetar med dem som utnyttjar dem sexuellt också?

Hur omfattande är det med asylsökande och papperslösa flyktingar som tvingas betala för sitt liv här med sex genom utpressning?

Det är fullständigt vidrigt att just tydliga indikationer på strukturell rasism förekommer utan att någon bryr sig. Om jag skulle kalla någon jämlik mig i situation eller över mig i samhället och även om det är någon som ofredar mig eller liknande för blatte, räknas det som rasism och mycket allvarligare än om jag tog arbete inom migration och krävde sex under hot om indragna privilegier osv. Ganska skevt faktiskt. Den verkliga rasismen borde vara att människor av andra ursprung enbart behandlas som mindervärdiga och mindre människor än andra.
Citera
2018-09-25, 16:37
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProtonSwitzer
Inte bara i Sverige utnyttjas unga negrar av batikhäxor utan barnvåldtäkterna är även utbredda i Norge men även där visar regimen inget intresse av att utreda dessa brott. Detta sker alltså både i Sverige, Danmark och Norge varför utreds inte och fängslas kvinnorna inom dessa pedofilnätverk? Någon som har mer info om dessa pedofilnätverk i Norge eller deras offer de förstört livet för?

Sexpress på asylmottak: Unge menn føler seg utnyttet av norske kvinner

Ja varför ingen verkar bli dömd kan man ju fundera över, har nån kvinna blivit dömd?
Det har ju varit ett antal fall senaste åren där kvinnor blivit häktade/anhållna sen har det bara blivit tyst, hade trott att någon skulle bli dömd.
Citera
2018-09-25, 16:42
  #7
Medlem
Vekrusets avatar
Som nämnts i tråden; pedofiler är de inte, men utnyttjande av beroendeställning med en krydda av utpressning är det allt. Så det borde straffas.

Helt obegripligt är det också, vad som driver dem. Det är ju inte brist på sex, utan det måste vara flykt från gubbmagar och flintskallar.
Citera
2018-09-25, 18:43
  #8
Medlem
Jenny9s avatar
Frivilligt sex mellan två vuxna individer ska väl ingen lägga sig i?

Brukar det inte låta så?

Det fanns en liknande tråd här på forumet för inte så längesen. Då handlade det om ett boende för flickor som var mellan 14-17 tror jag det var. De manliga skötarna hade inlett sexuella förhållanden med flickorna/tjejerna. Då lät det väldigt annorlunda på flera av de som kommenterade. Tjejerna var thighta horor, alla vet ju hur sexgalna missbrukande tjejer är osv. Det skrevs mycket om hur svårt det skulle vara att stå emot en missbrukande tonårstjejs sexinviter, "de säljer sig för småsaker". Många verkade glada för männens skull att de fick sätta på så thighta fasta "fittor" osv.

Så i jämställdhetens namn är det väl bara att gratulera de norska damerna som äntligen fått lite ung fast kuk istället för slapptasken där hemma.
Citera
2018-09-25, 18:58
  #9
Medlem
Londiniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Tjejerna var thighta horor, alla vet ju hur sexgalna missbrukande tjejer är osv. Det skrevs mycket om hur svårt det skulle vara att stå emot en missbrukande tonårstjejs sexinviter, "de säljer sig för småsaker". Många verkade glada för männens skull att de fick sätta på så thighta fasta "fittor" osv.

Thighta?

Snygg svenskifiering på en konstig hybrid av de engelska orden för lår (thigh) och [att vara] fast eller snål (tight).
Citera
2018-09-25, 19:05
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Frågan är hur många av männen som arbetar med dem som utnyttjar dem sexuellt också?

Hur omfattande är det med asylsökande och papperslösa flyktingar som tvingas betala för sitt liv här med sex genom utpressning?

Det är fullständigt vidrigt att just tydliga indikationer på strukturell rasism förekommer utan att någon bryr sig. Om jag skulle kalla någon jämlik mig i situation eller över mig i samhället och även om det är någon som ofredar mig eller liknande för blatte, räknas det som rasism och mycket allvarligare än om jag tog arbete inom migration och krävde sex under hot om indragna privilegier osv. Ganska skevt faktiskt. Den verkliga rasismen borde vara att människor av andra ursprung enbart behandlas som mindervärdiga och mindre människor än andra.
Var en artikel om flyktingar som säljer sex till män i Sydsvenskan nyligen så det förekommer garanterat. Kanske man ska se det som en indikation på ökad jämställdhet i samhället att kvinnor också börjat köpa sex i större utsträckning?
Citera
2018-09-25, 19:05
  #11
Medlem
Detta handlar knappast om barn så glöm det där om pedofilnätverk. Snarare kåta batkihäxor som utnyttjar män för sexuella tjänster. Maktmissbruk möjligtvis.
Citera
2018-09-25, 19:17
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Var en artikel om flyktingar som säljer sex till män i Sydsvenskan nyligen så det förekommer garanterat. Kanske man ska se det som en indikation på ökad jämställdhet i samhället att kvinnor också börjat köpa sex i större utsträckning?
Nej. Jag diskuterade det ingen annan tråd. Vi vägrar som regel. Männen är i en extrem majoritet som sexköpare och även bland de manliga prostituerade. Det finns ingen större efterfrågan på manliga sexarbetare för oss kvinnor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback