Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-25, 12:05
  #1
Tekniker
grottfisks avatar
Det kommer bli en del driftstörningar under dagen på grund av underhåll.
Förmodligen kommer den totala nertiden att vara ganska kort, men det kan gå upp och ner en del under eftermiddagen.
2018-09-25, 12:52
  #2
Moderator
Gordon Blixts avatar
OT raderat. Den som vill dryfta andra driftstörningar kan göra det t.ex. här: (FB) Flashback krånglar (Sammanfogad).

/Mod
2018-09-26, 11:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Blixt
OT raderat. Den som vill dryfta andra driftstörningar kan göra det t.ex. här: (FB) Flashback krånglar (Sammanfogad).

/Mod

Är det fortfarande driftstörningar?

Jag upplever att "nyheter" och "aktuella händelser" plötsligt är väldigt få och att nästan hela övriga framsidan är tapetseras med trådar från typ 2015.

Är det en driftstörning eller en ny deal som är här för att stanna?
2018-09-26, 17:28
  #4
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Är det fortfarande driftstörningar?

Jag upplever att "nyheter" och "aktuella händelser" plötsligt är väldigt få och att nästan hela övriga framsidan är tapetseras med trådar från typ 2015.

Är det en driftstörning eller en ny deal som är här för att stanna?
Problemet med Aktuella ämnen är uppmärksammat sedan tidigare men verkar bestå än så länge.
2018-09-27, 11:17
  #5
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Är det fortfarande driftstörningar?

Jag upplever att "nyheter" och "aktuella händelser" plötsligt är väldigt få och att nästan hela övriga framsidan är tapetseras med trådar från typ 2015.

Är det en driftstörning eller en ny deal som är här för att stanna?

Ja, känns lite bakvänt med att 2015 är mest aktuellt. Speciellt när det är 2018 numera :-)
2018-09-27, 11:53
  #6
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Ja, känns lite bakvänt med att 2015 är mest aktuellt. Speciellt när det är 2018 numera :-)

Och det avhandlas i rätt tråd: (FB) Aktuella ämnen och besöksantal på forumet är knas /Mod

Denna låses

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback