Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-09-26, 12:19
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Och du är samtliga kvinnliga prostituerade så du kan göra det uttalandet?
Jag känner till hur den kvinnliga sexualiteten fungerar tillräckligt bra för att kunna göra det uttalandet.
Citera
2018-09-26, 12:23
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Jag känner till hur den kvinnliga sexualiteten fungerar tillräckligt bra för att kunna göra det uttalandet.

Jag är man och har större erfarenhet än många när det gäller sex, men jag skulle inte ens få för mig att bunta ihop alla män på det viset då alla är olika. Men du tror att alla tjejer är som du. En dag, när det börjar växa behåring mellan dina ben, kommer du också inse detta.
Citera
2018-09-26, 14:17
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Jag är man och har större erfarenhet än många när det gäller sex, men jag skulle inte ens få för mig att bunta ihop alla män på det viset då alla är olika. Men du tror att alla tjejer är som du. En dag, när det börjar växa behåring mellan dina ben, kommer du också inse detta.
Jag är också en man.
Citera
2018-09-26, 17:30
  #28
Medlem
kolsuparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Jag menar att med de tjejer som tar mindre betalt har jag oftast bättre sex med.
Och det handlar om tjejer som jag känner att det finns en ömsesidig kemi med.
Det är såna tjejer som jag verkligen tänder på och det känns som att vi är i samma "liga".
Tjejerna sätter ju pris lite hur dom vill så bara för att jag får det billigt kan det vara helt
annorlunda med en annan kund.
Där jag befinner mig verkar tjejerna jobba så här iallafall.
Då kan vi åtminstone vara överens om en sak: att sexet blir bättre ifall personkemin stämmer.

Min erfarenhet här i Sverige är att man kan få stamkundsrabatt (utan att man har bett om det) just därför att man trivs ihop och att jag som kund kan erbjuda en säker och problemfri samvaro etc. Någon här ovanför påstod visserligen att alla tjejer hatar verksamheten och sina kunder. Nu tror ju inte jag att det stämmer riktigt men även om vi skulle gå med på att så är fallet så kanske det finns grader i helvetet?
Citera
2018-09-26, 17:36
  #29
Medlem
kolsuparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Nej, det gör de inte. Kvinnliga prostituerade hatar sitt jobb och hatar sina kunder. Pengarna är 100% av anledningen till att de gör det.
Även om vi antar att pengarna är enda skälet till att en tjej prostituerar sig så måste inte det innebära att hon hatar vare sig kunderna eller själva grejen som sådan.

Jag tror att det är väldigt individuellt hur tjejerna (och killarna, givetvis) känner inför det här. Kanske finns det för somliga även andra drivkrafter än de rent ekonomiska men där tror jag du har rätt, stålarna väger extremt tungt. Fast avsky inför det hela följer inte nödvändigtvis av det är så.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback