Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-24, 19:27
  #1
Medlem
BePatients avatar
På senare tid har jag funderat på varför byxor för män inte är utformade för män. I skrevet har ju män sitt paket, men byxsömmen där är sån att den bildar en skarp kant. Det är ju sista stället man vill ha en kant på, egentligen. Finns det byxor som är designade med en liten "bula" just där för att vara rymliga? Något särskilt sökord som kan hjälpa mig?
Citera
2018-09-24, 19:35
  #2
Medlem
hvita.nhegrers avatar
En lösning kan ju vara att använda rymliga mjukisbyxor...
Citera
2018-09-24, 19:40
  #3
Medlem
FrankieStubbss avatar
Ni är inte den första som går i liknande tankar.

http://www.messynessychic.com/2013/0...d-penis-pants/
Citera
2018-09-24, 19:44
  #4
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
En lösning kan ju vara att använda rymliga mjukisbyxor...
Jag tänker inte gå runt i mjukisbyxor dagarna i ända. Till hemmet är det en bra idé, men det gör jag redan.
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieStubbs
Ni är inte den första som går i liknande tankar.

http://www.messynessychic.com/2013/0...d-penis-pants/
Haha, vad i helvete. Det jag hade i åtanke var inte riktigt så... extravagant.
Citera
2018-09-24, 20:35
  #5
Medlem
Antagligen för att det tillför en ohållbar nivå av komplexitet att inte bara behöva tänka på midjestorlek, längd osv utan även small, medium, large etc på kukbulan. Det blir fler variationer att tillverka för samma modell och storlek.
Citera
2018-09-24, 20:55
  #6
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tykeil
Antagligen för att det tillför en ohållbar nivå av komplexitet att inte bara behöva tänka på midjestorlek, längd osv utan även small, medium, large etc på kukbulan. Det blir fler variationer att tillverka för samma modell och storlek.
Om du tänker på att alla byxor faktiskt tillverkas i "storlek 0" just nu i det avseendet så ser du varför det inte håller som argument.
Citera
2018-09-24, 20:59
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Om du tänker på att alla byxor faktiskt tillverkas i "storlek 0" just nu i det avseendet så ser du varför det inte håller som argument.

Så vilken storlek på bulan hade du tänkt dig? Det får bli en stretchig one-size-fits-all bula om något, för jag tänker att personen med 6-7cm slak kuk inte vill sladdra runt med en bula gjord för en på runt 11-12cm.
Citera
2018-09-24, 22:43
  #8
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tykeil
Så vilken storlek på bulan hade du tänkt dig? Det får bli en stretchig one-size-fits-all bula om något, för jag tänker att personen med 6-7cm slak kuk inte vill sladdra runt med en bula gjord för en på runt 11-12cm.
Nä, men det måste vara mycket bättre för en storvuxen karl att gå runt med en bula gjord för medelstora män än ingen bula alls.
Citera
2018-09-30, 11:04
  #9
Medlem
BePatients avatar
Är jag dömd till byxor som skär? Finns det INGA byxor i världen som är som jag efterfrågar?
Citera
2018-09-30, 11:39
  #10
Medlem
Jag har aldrig hört något liknande!
Kalsonger som skär i grenen har jag råkat ut för. Se till att passformen på kalsonger är bra. Sedan tycker jag inte det borde vara några problem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback