Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-24, 18:13
  #1
Medlem
Hej.
Jag visste inte var jag skulle skicka det här första gången.
Jag är Sasanian, användaren Sasanian. Jag är avztängd och när jag loggar in får jag meddelandet att jag har gjort något mot 1.07.
Jag har inget annat konto förutom det här.
Citera
2018-09-24, 18:27
  #2
Moderator
Tinuviels avatar
Vi har tittat på ditt ärende internt och kan inte se att några fel har begåtts.

Vill du driva detta vidare så rekommenderar jag att du vänder dig till en av våra admins. Du hittar dem längst ned på den här sidan:
https://www.flashback.org/moderatorer
Citera
2018-09-24, 20:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Vi har tittat på ditt ärende internt och kan inte se att några fel har begåtts.

Vill du driva detta vidare så rekommenderar jag att du vänder dig till en av våra admins. Du hittar dem längst ned på den här sidan:
https://www.flashback.org/moderatorer
Herregud, ni anklagar mig för 1.07 och sen säger du att jag ska vända mig till admin. Admi n kan läsa här också.
Citera
2018-09-25, 15:07
  #4
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaS-123
Herregud, ni anklagar mig för 1.07 och sen säger du att jag ska vända mig till admin. Admi n kan läsa här också.
Hej Sasanian.

Vart vill du komma med det påståendet? Ingen har ifrågasatt eller förnekat att våra admins lan läsa i denna forumdel. De kan nå alla forumdelar. Ingår i att vara administratör.

Vi moderatorer i denna forumdel ser inte att något fel är begånget, och det enda vi kan göra då är att hänvisa till våra admins. Sasanian, vill du att de ska titta på ärendet är det enklaste för dig att pm: a dem (alla användare kan pm: a admins och moderatorer trots den allmänna begränsningen av pm-funktioner för nya användare), men, Sasanian, om du vill ta chansen att de ska titta till den här tråden är du varmt välkommen att försöka och därmed bara vänta.

Sasanian, snabbaste chansen till hjälp och svar, eftersom du inte är nöjd med det svar vi kan ge, är att kontakta våra admins.

Vi moderatorer i denna forumdel inte göra mer i nuläget och bollen är därför på din planhalva. Sasanian, det är ditt val.
Citera
2018-09-25, 16:58
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
Hej Sasanian.

Vart vill du komma med det påståendet? Ingen har ifrågasatt eller förnekat att våra admins lan läsa i denna forumdel. De kan nå alla forumdelar. Ingår i att vara administratör.

Vi moderatorer i denna forumdel ser inte att något fel är begånget, och det enda vi kan göra då är att hänvisa till våra admins. Sasanian, vill du att de ska titta på ärendet är det enklaste för dig att pm: a dem (alla användare kan pm: a admins och moderatorer trots den allmänna begränsningen av pm-funktioner för nya användare), men, Sasanian, om du vill ta chansen att de ska titta till den här tråden är du varmt välkommen att försöka och därmed bara vänta.

Sasanian, snabbaste chansen till hjälp och svar, eftersom du inte är nöjd med det svar vi kan ge, är att kontakta våra admins.

Vi moderatorer i denna forumdel inte göra mer i nuläget och bollen är därför på din planhalva. Sasanian, det är ditt val.
Ok, jag har kontaktat admin.
Tack
Citera
2018-09-28, 19:06
  #6
Medlem
Admin svarar inte. Vad ska jag göra?
Citera
2018-09-29, 16:40
  #7
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaS-123
Admin svarar inte. Vad ska jag göra?
Vilken admin skickade du till?
Citera
2018-09-30, 13:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Vilken admin skickade du till?
Admin5 med röd mössa.
Citera
2018-10-01, 12:43
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaS-123
Hej.
Jag visste inte var jag skulle skicka det här första gången.
Jag är Sasanian, användaren Sasanian. Jag är avztängd och när jag loggar in får jag meddelandet att jag har gjort något mot 1.07.
Jag har inget annat konto förutom det här.


Som tidigare påpekats.

Forumet kan inte förklara varför en användare avstängs utan notifikation enligt regel 1,07 eftersom det strider mot forumets regel 1,06. Ändå mindre publicera avstängningen.

Den ytterst ansvarige för denna uppenbara motsägelse är forumets ägare och regelmakare.
Citera
2018-10-01, 22:30
  #10
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaS-123
Admin5 med röd mössa.
Jag uppmärksammar denn* på att du väntar på svar. Men man får ibland ge dem lite tid, de har en del ärenden på sina bord.
Citera
2018-10-17, 19:46
  #11
Medlem
Hur länge till ska jag behöva vänta?
Ni har stängt av mitt konto. Varför har ni gjort det?
Citera
2018-11-09, 14:25
  #12
Medlem
2018-09-24, 18:13*startade jag tråden. Ingen admin har kontaktat mig. Varför?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback