Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-24, 11:04
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krukansson
Det är ju ett alternativ, men tycker det känns smidigare med oraladroppar.

Vad är det för negativt och använda det så som jag vill?

Som alla här säger, ta kapslar... du kommer märka att det inte är så jävla kul att gurgla tjackvatten. Jag hade kaskadspytt 100 gånger om.
Citera
2018-09-28, 00:35
  #14
Medlem
ät skiten och håll dig till 0.05-0.1g dagligen i typ 5 dagar sedan uppehåll i minst 2-3 dagar.

Ta alltid dosen på morgonen.
Citera
2018-09-28, 06:24
  #15
Medlem
borrizs avatar
Du skrev ingenting om hur många doser du skulle ta under en arbetsdag

En lösningskulle kan vara att istället blanda med Nutella eller liknande sött pålägg som du brer på mackorna i smörgåspaketet.

Använd mixern när du blandar för att få en jämn blandning.
Nutella och tex sirap har en helt annan hållbarhet än leverpastej och Kalles kaviar.
Citera
2018-10-01, 17:56
  #16
Medlem
Skulle även jag tycka att det bästa alternativet är att fylla kapslar med tjacket.

Men om du tvunget ska springa runt och dricka tjacklösningar så kanske det skulle vara bättre att skaffa mindre förpackningar för dosering av vätska.

Typ såna: https://goo.gl/images/xCzmiR

Palla springa runt med en theralenflaska i fickan, det verkar ju ännu skummare på jobbet än att ha en hoprullad sedel i fickan..

Mvh
Citera
2018-10-01, 19:50
  #17
Medlem
Sacrilegiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Du ska ge fan i att svälja det! Det ska in i venen! Missbruka inte amfetamin på det viset!

Efter en tids inaktivitet på forumet så fick det här mig att skratta. Inser lite smått för mig själv varför jag har någon form av lite udda kärlek för det här forumet, tack

Som svar på frågan och som många redan har skrivit. Att ta amfetamin "medicinskt" som du verkar efterfråga så lär kapslar vara det bästa alternativet.

Finns att köpa tomma bara du letar lite på nätet, bör ge bäst fördelning och fungera bäst på det sätt jag antar att du efterfrågar. ( att inte framträda pundig) utan jag antar du vill ta det inom jobb/studier.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback