Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-24, 10:31
  #13
Medlem
onelostsouls avatar
Håller med förgående talare. Akta dig! Nätdejting kan vara livsfarligt! Själv var jag nära på att mista livet efter att dejtat en person från nätet. Och jag lever i skräck än idag.
Citera
2018-09-24, 10:33
  #14
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie455
Nämligen så att jag skrivit med en kille på snapchat nu i en månad ungefär. Trots att det var han som från första början tog kontakt med mig så är jag osäker på om han är intresserad eller inte. Vi snapar i princip varje dag men det är alltid jag som skriver först. Fast varje gång jag skickar en snap, även om det bara är en bild utan text så svarar han och verkar genuint intresserad. Fast han börjar aldrig skriva, vilket jag tycker är konstigt. Jag har frågat några gånger om vi ses men han säger alltid att han är upptagen. När jag skämtsamt frågar varför han aldrig har tid att ses så har han själv sagt att han inte träffar tjejer så ofta, att han kanske är lite feg och att han håller sig till sina grabbar men att han vill få ändring på det. Nu i helgen så frågade jag honom om han kanske ville ses och han svarade "bara kanske?" och sen så sa han att vi nog skulle kunna ses i helgen. Sen när fredagen kom och jag frågade honom om han fortfarande var på så svarade han igen att han har mycket planerat och bad om ursäkt för att han är så "tråkig". Jag är så förvirrad och vet inte riktigt vad jag ska tro. Jag kan också tillägga att han kommer ihåg många detaljer om våra konversationer som inte ens jag kommer ihåg och att han ofta flörtar och säger saker som att han hellre skulle myst med mig än att vara med vännerna och så. Tycker själv att situationen är töntig men vill bara veta om han är intresserad eller inte så jag vet om jag ska ge upp hoppet eller fortsätta vara lite på om att ses...
Vad vet du om honom på riktigt, saker du kunnat kolla upp och inte bara saker han berättat?
Han kanske har tjej redan.
Vänta med att höra av dig. Är han intresserad hör han av sig.
Citera
2018-09-24, 11:27
  #15
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockmokk
Vet du om han existerar ? Ifall du BARA träffat honom på en chat så kan anledningen till att han inte kunnat träffa dig en enda gång IRL vara att han är nån annan än du tror. En sk Catfish , Dessa kan gå riktigt långt för att verka på riktigt, uppdaterar konstant med nya bilder, låtsat vara hans bästa kompis samtidigt osv. men bilderna har de bara hittat nån annanstans och regga nya konton är inget svårt. I själva verket kan det vara nån som är 25 år äldre eller en ovårdad enstöring eller en psykstörd grotesk tjej som tycker sånt är kul att hålla på med mm. mm.
Tja, kanske framstår saker inte så dåligt som du beskriver. Men jag håller med till fullo om att det är något fel på killen som definitivt inte ska passa TS.
Han kan vara mycket äldre/yngre ellr han är redan "upptagen" av sin flickvän eller han är även gift helt enkelt och har barn.
En sak vet jag säkert: ingen normal kille vägrar träffas med en intresserad tjej ifall det inte finns seriösa hinder till det.
Huruvida han verkligen är intresserad kan man ta reda på ganska enkelt: sluta hör av sig och avvakta ett par veckor. Är han intresserad kommer han att skriva något själv som "ett brev på posten". Annars måste hon bara glömma snubben och gå vidare. Så funkar det i mansvärld, ingen raketforskning alltså.
Citera
2018-09-24, 20:32
  #16
Medlem
Stockmokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demetrios
Tja, kanske framstår saker inte så dåligt som du beskriver. Men jag håller med till fullo om att det är något fel på killen som definitivt inte ska passa TS.
Han kan vara mycket äldre/yngre ellr han är redan "upptagen" av sin flickvän eller han är även gift helt enkelt och har barn.
En sak vet jag säkert: ingen normal kille vägrar träffas med en intresserad tjej ifall det inte finns seriösa hinder till det.
Huruvida han verkligen är intresserad kan man ta reda på ganska enkelt: sluta hör av sig och avvakta ett par veckor. Är han intresserad kommer han att skriva något själv som "ett brev på posten". Annars måste hon bara glömma snubben och gå vidare. Så funkar det i mansvärld, ingen raketforskning alltså.
nejdå, så funkar det i bägge världarna

Gäller att se objektivt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback