Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-24, 00:07
  #1
Avstängd
Brukar köpa sex ibland, och sen ungefär en månad sen fick jag upp ögonen för
en liten smal tjej som jag började prata med. Hon erbjöd sina tjänster men jag var skeptisk
eftersom jag tyckte helt enkelt att hon såg för ung ut och medans jag pratade med henne
så märkte jag att folk började kolla på mig. Det kändes helt enkelt inte bra.
Jag sa åt henne att ifall hotellen inte accepterar att hon jobbar där så måste jag säga nej...
hon jobbade tydligen bara på ett annat Motell som låg en bit bort.
Sen såg jag henne igen och igen, hon ändrade kläder och stil. Först från en flickig och rosa
stil till en mer aggressiv stil i svart osv...tills hon verkade hitta rätt med en stil med små shorts
bar mage och linne där man ser alla hennes tatueringar, hon har ganska många och det gör väl
att man tar bort fokusen från hennes ansikte och att man tänker att hon är äldre än hon är
eftersom unga tjejer inte brukar tatuera sig..
iallafall....har snackat med henne typ 7-8 gånger nu..men det har alltid blivit nej.
Hon börjar smått övertyga mig nu eftersom hon fortsätter jobba där och hon verkar inte ta droger,
har aldrig visat något konstigt i hennes personlighet förutom att hon verkligen verkligen vill
att vi ska ha sex....och nu börjar det bli som en grej att en spänning byggts upp....
så att sexet skulle förmodligen bli väldigt bra...
Jag fattar inte att hon fortsätter jobba där...tycker poliser borde säga åt henne att dra därifrån
om det verkligen vore så tabu.
en gång frågade jag en annan hora som stod brevid henne - hur gammal är hon???
och hon svarade 16! ok. Så jag skulle lagligt kunna ha sex med henne men hon skulle inte kunna ta betalt för det....
men till problemet hör till att hon skulle ju kunna vara ännu yngre vem vet??? tänk om hon är 14??
Då skulle jag kunna hamna i riktiga problem om jag skulle torska.(Hur skulle jag kunna torska??)
Sen när man tänker tillbaks på hur man själv var när man var i hennes ålder så var man ju
sjukt kåt hela tiden, allting var nytt och spännande, och tjejer är ju mer mogna än killar.
Hon verkar självmant valt att hora sig för att hon delvis tycker att det är helt ok och spännande + att det ger henne snabba pengar, så why not... hon kanske är ett litet nymf...finns ju såna också..
Sist jag såg henne för ett par dar sen sa jag att "- jag kan inte om du inte jobbar på dom vanliga hotellen...du vet att jag vill vara med dig....övertyga mig..." Sen gick jag. Gick förbi en halvtimme senare..så sa hon "- jag låter dig komma inuti mig." wtf.... vll inte knulla utan kondom, men varför måste hon vara så porrig...
Iallafall, är det här helt oetiskt som jag tänker eller hur ser ni på saken?
Hur skulle jag kunna få till det med den här tjejen utan att hamna i trubbel?
__________________
Senast redigerad av hihowru 2018-09-24 kl. 00:12.
Citera
2018-09-24, 00:31
  #2
Medlem
Yahnoovass avatar
Luktar pedo

dock börjar de unga tjejerna se ut som kvinnor nu förtiden. - No pedo
Skrämmande. Tänk inte med kuken. Inte vill man sitta för ett knull
__________________
Senast redigerad av Yahnoovas 2018-09-24 kl. 00:34.
Citera
2018-09-24, 00:37
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
Luktar pedo

dock börjar de unga tjejerna se ut som kvinnor nu förtiden. - No pedo
Skrämmande. Tänk inte med kuken. Inte vill man sitta för ett knull

Vissa tjejer ser ju jävligt unga ut fastän dom är äldre. Tex asiatiska tjejer.
Isåntfall skulle de flesta asiatiska killar betraktas som peddos?
Citera
2018-09-24, 01:01
  #4
Medlem
Yahnoovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Vissa tjejer ser ju jävligt unga ut fastän dom är äldre. Tex asiatiska tjejer.
Isåntfall skulle de flesta asiatiska killar betraktas som peddos?

Handlar väl om åldern och inte utseendet.
Spelar ingen roll om 14 åringen ser ut som 18. 14 år är alldeles för ung och kan inte tänka rätt överhuvudtaget. Osexigt bara det. Känns som jag hade lurat in henne till hela situationen bara för att själv bli tillfredsställd
__________________
Senast redigerad av Yahnoovas 2018-09-24 kl. 01:03.
Citera
2018-09-24, 01:19
  #5
Medlem
Hade hon vart 16 hade hon sagt att hon va 18, jag gissar på att hon är 14 så ajjabajja BIG TIME
Citera
2018-09-24, 01:24
  #6
Medlem
BigFatCones avatar
Har hon så många tatueringar att man talar om dom som "många" så är chanserna rätt små att hon inte är 18.
Citera
2018-09-24, 01:28
  #7
Medlem
Kan vara en babe som har "ögonen på sig " också ! Så tvivlar du -= AVSTÅ! En halvtimme med den bajben kan kosta dig år av rent helvete.
__________________
Senast redigerad av Monday1 2018-09-24 kl. 01:39.
Citera
2018-09-24, 01:56
  #8
Medlem
Fyfan vad vidrig du är
Citera
2018-09-24, 02:23
  #9
Medlem
Nkpgisits avatar
Sluta köp sex!
Citera
2018-09-24, 02:25
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Kan vara en babe som har "ögonen på sig " också ! Så tvivlar du -= AVSTÅ! En halvtimme med den bajben kan kosta dig år av rent helvete.

exakt. och man vill inte hamna i nån fälla där man blir rånad på hotellet eller
nått annat skit. Unga tjejer är fan inte pålitliga.
Citera
2018-09-24, 02:29
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hicky
Hade hon vart 16 hade hon sagt att hon va 18, jag gissar på att hon är 14 så ajjabajja BIG TIME

Mycket möjligt, bättre att hon återvänder i branschen efter ett par år.
Citera
2018-09-24, 02:32
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Har hon så många tatueringar att man talar om dom som "många" så är chanserna rätt små att hon inte är 18.

att hon inte är 18 är uppenbart även om man vid första anblicken kan få för sig
att en tjej med många tatueringar är 18 eftersom man måste vara 18 år för att
tatuera sig (påhittad "lag" som ej efterföljs?)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback