Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-23, 20:43
  #1
Medlem
Chollens avatar
Hopsin kommer köra en Europaturné under 2019 och i 24 och 25 mars spelar han i Sverige. 24 är i Malmö och 25 i Stockholm.

Vad jag vet så har han varit här förut, är det någon här inne som varit och sett/lyssnat? Hur var han live?

Det verkar även vara som så att han har en tävling i någon form av audition när man ska skicka in en video till honom och det är tre stycken från varje stad som kommer till finalen och får uppträda under soundcheck inför Hopsin och hans Jurypanel. Vinnaren av dessa tre kommer att bli presenterade under Hopsins spelning senare och även få en chans att uppträda. Vad tror ni?

Har vi några Hopsinfans här?

Video med info om tävlingen
Det står även i beskrivningen de olika datum som gäller för spelningarna runtom i Europa.

Peace
Citera
2018-09-23, 20:58
  #2
Medlem
Biggedys avatar
Har sett honom tidigare och han är alltid riktigt bra, Hopsin är en skön snubbe och grym rappare.
Har jag tid så kommer jag garanterat att åka på konserten!

Alla Ill Mind of Hopsin är favoriter.

Hopsin Reaction to Eminem Mentioning his name on Kamikaze
https://www.youtube.com/watch?v=0Tz80K43hfA
Citera
2018-09-23, 21:32
  #3
Medlem
Chollens avatar
Härligt, komemr du ihåg vad priserna låg för biljett ish? Hade han vip eller M&G? Du får gärna dela med dig av info som kan vara bra

Jag kommer gå, jag tar ledigt från jobbet. Detsamma gjorde jag nu i somras när Eminem var på besök

Ja Ill Mind är riktigt bra, sen har vi hop is back, nocturnal rainbows och You're my enemy som jag gillar extra mycket.

Edit; Och reaktionen han visar är så sjukt härlig, man känner liksom glädje genom videon!
Citera
2018-09-25, 20:37
  #4
Medlem
XtraXs avatar
Fixa hit Tech n9ne istället.
Citera
2018-09-25, 23:20
  #5
Medlem
Chollens avatar
Ja, men istället? Det hade ju varit med om han hängde med Hopsin, de har ju gjort några låtar tillsammans! Men ja, hade varit najs att se han OCKSÅ.
Citera
2018-11-08, 19:11
  #6
Medlem
XtraXs avatar
Tech n9ne gör tre sverige spelningar i februari! Blir till att se han i göteborg 10e februari, biljettsläpp imorgon.
Citera
2018-11-09, 19:18
  #7
Medlem
Chollens avatar
Ja jag såg det, dök nyss upp på facebook som annons... Kan dessvärre inte gå på den i Stockholm.. :/
Citera
2018-11-21, 13:51
  #8
Medlem
Jag blev utvald som finalist på Undercover Idol eventet, både i Malmö och Sthlm. Tog chansen att uppträda i Stockholm, fick sedan personlig feedback och en extra fribiljett av Hopsin.

Jag vann dock inte, eftersom jag saknade erfarenhet på scen. Fair eftersom det var första gången jag uppträdde.. Var nervös. Haha..

Länkar mina bidrag under:
https://soundcloud.com/billis-410409434/trigger-warning
(Like av Hopsin)..

https://soundcloud.com/billis-410409434/pass-out

Det var förövrigt askul. Hopsin är värd att se live
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback