Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-23, 18:42
  #1
Medlem
Har tagit tjack tog de sista för några h sen. Men 2 h efter IV intaget så började jag frysa. Och desamma gäller frugan. Men hon har börjat få riktigt ont just under bröstkorgen. Och hon har hög smärtgräns.. btw de är bankad med dextr. Å påstår sig vara över 80% Någon som vet? Är de farligt? Med frossa. Bröstet smärta och feber och de bräns i henne när hon rör på sig. Tagit doll i onsd/fre. Tagit dos sen fredags.bå brukar ta på helger. Men att en har fått så ont vet inte vi vrf
Citera
2018-09-23, 18:49
  #2
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creaam974
Har tagit tjack tog de sista för några h sen. Men 2 h efter IV intaget så började jag frysa. Och desamma gäller frugan. Men hon har börjat få riktigt ont just under bröstkorgen. Och hon har hög smärtgräns.. btw de är bankad med dextr. Å påstår sig vara över 80% Någon som vet? Är de farligt? Med frossa. Bröstet smärta och feber och de bräns i henne när hon rör på sig. Tagit doll i onsd/fre. Tagit dos sen fredags.bå brukar ta på helger. Men att en har fått så ont vet inte vi vrf
Om det nu är "80" så är det väll en liten överdos men jag tvivlar stark på att det är 80. Ta en dubbelt så stor ryckare så ska det nog ordna sig

Fint nick förresten om det är bandet Cream du menar
Citera
2018-09-23, 19:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creaam974
Har tagit tjack tog de sista för några h sen. Men 2 h efter IV intaget så började jag frysa. Och desamma gäller frugan. Men hon har börjat få riktigt ont just under bröstkorgen. Och hon har hög smärtgräns.. btw de är bankad med dextr. Å påstår sig vara över 80% Någon som vet? Är de farligt? Med frossa. Bröstet smärta och feber och de bräns i henne när hon rör på sig. Tagit doll i onsd/fre. Tagit dos sen fredags.bå brukar ta på helger. Men att en har fått så ont vet inte vi vrf

Läst att 72% ska vara det renaste man kan få tag i och det är då kemisten är klar med kemikalierna då slutproduktionen blir 72%. om man får bra tjack är det väl runt 50-70% i renlighet. Men Ta det lugnt och avstå från droger ett tag. Ät hälsosamt och vila

Kan vara ångest/Stress relaterat. Ibland kan det vara bra att hålla sig ifrån droger om kanske har sina dåliga dagar som alla har ibland, ( om de nu skulle vara så)
Citera
2020-08-02, 15:28
  #4
Medlem
adddicts avatar
Lånar denna tråd för att inte behöva skapa en ny.
Finns det några klassiska kännetecken för hur skit-tjack är? Jag förstår att det skiljer sig såklart från tjack till tjack men jag tänker på det där klassiska dextropur,koffein-utbankadeskiten.
Jag har köpt av samma killar i över ett år nu men springpojken var en annan denna gång. Produkten både ser och känns likadan som alltid (smak och lukt = )men kicken uteblir, jag får bara lite ont i bröstet och känner mig ytterst lite piggare. Är det helt enkelt jag som åkt på en sjuk tollerans? Vill också flika in med att jag brukar det dagligen.
Citera
2020-08-05, 19:13
  #5
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laughing
Läst att 72% ska vara det renaste man kan få tag i och det är då kemisten är klar med kemikalierna då slutproduktionen blir 72%. om man får bra tjack är det väl runt 50-70% i renlighet. Men Ta det lugnt och avstå från droger ett tag. Ät hälsosamt och vila

Kan vara ångest/Stress relaterat. Ibland kan det vara bra att hålla sig ifrån droger om kanske har sina dåliga dagar som alla har ibland, ( om de nu skulle vara så)

nope 72% är nog inte det renaste hade själv en kran (som nu åkt in 6.5år) han hade alltid kring 84%-91% amfetamin fy förbannat det var krut i det man kunde lätt vara vaken 7 dagar på 1 gram. Öppnade man en 20 grams påse luktade hela jävla lägenheten kemikalier
Citera
2020-08-05, 19:16
  #6
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .a6thmfsin
nope 72% är nog inte det renaste hade själv en kran (som nu åkt in 6.5år) han hade alltid kring 84%-91% amfetamin fy förbannat det var krut i det man kunde lätt vara vaken 7 dagar på 1 gram. Öppnade man en 20 grams påse luktade hela jävla lägenheten kemikalier

Synd stod det inga % men under rättegången om jag minns rätt var:
crystal meth: 98%
kokain: 95% ish
mdma: 87%

hallusta on 14.2. ja 15.2.2020 takavarikoitu seuraavat huumausaineet
- 1.411,5 ekstaasitablettia
- 874,5 grammaa kidemäistä MDMA:ta
- 44,7 grammaa heroiinia
- 45,5, grammaa metamfetamiinia
- 25,8 grammaa kokaiinia
- 926 kpl klonatsepaamia sisältäviä Rivotril 2 mg -tabletteja
- 20 kpl loratsepaamia sisätäviä tabletteja
- 103 tablettia 4-bromo-2,5-dimetoksifenetyyliamiinia (2C-B)
- 185 LSD-lappua ja
- 0,4 grammaa amfetamiinia
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback