Citat:
Ursprungligen postat av Varangian
Det kan givetvis också vara så att han inte ville dra uppmärksamhet till sig och därför tjuvkikade från vinden
Och för att inte väcka uppmärksamhet lyfte han på takteglet och kikade ut? Oerhört diskret, må jag säga.
Citat:
Men du, hoppa inte undan nu. Förnekar du att byggnaden ens existerade när lägret var igång
Det existerade en byggnad på den platsen, ja. Men 1945 var den i ruiner. 1948 byggdes denna turistfälla. Först 1995 blev det allmänt bekant och officiellt erkänt att "gaskammaren" som fungerat som vallfartshelgedom för Ho£ocau$tkulten var en fräck bluff, lika falsk som siffran "fyra miljoner".
Citat:
oavsett om detfungerade som ett skyddsrum eller gaskammare
Ursprungligen tror jag det var ett ammunitionsförråd. Därefter användes byggnaden som bårhus och krematorium för naturligt döda fångar.
Citat:
Visst, här är ett längre utdrag:
http://www.holocaustresearchproject....perybroad.html
Finns fler än han som beskriver gasningarna och massmorden btw.
Det finns betydligt fler som beskriver hur de fördes bort av UFO:n och utsattes för obeskrivliga undersökningar? Tror du på dem också?
Pery Broads trams kan säkert någon annan tvivlare på forumet hjälpa dig att analysera, så du kan se hur värdelöst ur bevissynpunkt det är. Om inte får jag försöka göra det vid det ett senare tillfälle.
Citat:
Ja, men förväntar du dig att jag sitter på massa originaldokument? Det gör ju däremot de forskande historikerna.
Det finns mängder av inscannade eller korrekt återgivna originaldokument och diskussioner om dem på nätet, både från revisionistiskt och exterminationistiskt håll. Inget dokument talar dock om några homicidala gasningar.
Citat:
Sedan är väl Höss bekännelser goda bevis. Har du några belägg för att de blev framtvingade med tortyr? Att någon sade åt honom exakt vad han skulle säga för att slippa detta?
Använd FB:s sökfunktion, har diskuterats och dokumenterats dussintals gånger.