Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-09-25, 00:27
  #85
Medlem
Påminner lite om David Von Arnold Antoni som ville vara martyr och rispade ett hakkors i pannan på sig själv. Varför går man ut medialt med namn om man just har varit med om ett försök till mordbrand?
Citera
2018-09-25, 00:31
  #86
Medlem
De har alltså varit vakna och druckit vin halv 4 på natten, varpå någon bestämmer sig för att bränna ner deras hus.
Citera
2018-09-25, 03:17
  #87
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Påminner lite om David Von Arnold Antoni som ville vara martyr och rispade ett hakkors i pannan på sig själv. Varför går man ut medialt med namn om man just har varit med om ett försök till mordbrand?

Går ut Medialt?
Genom någon slags spiritistförening då eller bara helt enkelt i "Det okända"?
Birkan Tore, änglar och grejer?

Eller menar du rent av "Varför går man ut i media..."
Citera
2018-09-25, 10:34
  #88
Medlem
Klart killen gjorde det själv. Det ligger i sverigedemokraters nedärvda essens.
Citera
2018-09-25, 10:35
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Du skulle bara veta hur våta i blicken gemene kvinna blir när de träffar på en typ flashbackhögerkille, jag vet att många vänsterbrudar har svårt att erkänna det och ser det som en form av förräderi, men faktum kvarstår. I min erfarenhet så finns det få män som gnäller lika mycket om att de aldrig får knulla med sina flickvänner/fruar som vänstersnubbar, och IRM är liksom själva nidbilden av en emaskulerad hipstervänsterkille som tror att (spelad) godhet gör hustrun sugen. Det är typ hela "bad boys get laid, good guys always finish last"-grejen på steroider.

Du skulle bara veta vad jag har fått höra från vänsterkillarnas tjejer nyblivetsocfall, det är fan inte vackert.

Ja vad du än intalar dig för anledning till att tjejer inte ligger med dig som får dig att sova bättre på natten funkar väl... "Dom VILL ligga med mig men dom vågar bara inte erkänna det!"

Haha än är inte den siste idioten född som man säger!

Saken är ju den att dom enda "vettiga" som röstar höger är ju dom som har det bra ställt, för dom röstar utifrån sina egna intressen. Resten är bara dumma white trash, det är därför ingen vill ligga med er.
Citera
2018-09-25, 10:53
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Går ut Medialt?
Genom någon slags spiritistförening då eller bara helt enkelt i "Det okända"?
Birkan Tore, änglar och grejer?

Eller menar du rent av "Varför går man ut i media..."

Lång dag, sen kväll, trött i huvudet. Menade givetvis varför man går ut i media.
Citera
2019-03-26, 21:38
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oljeapan
Internbråk i partiet?

Korrekt analys

https://mitti.se/val/lamnar-forstana...=botkyrkasalem

https://mitti.se/val/sd-utesluter-kandidater-salem/
Citera
2019-03-26, 21:40
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback-profilen
Känns som detta skulle kunna vara relaterat till de bråk som de senaste tiden varit u det lokala partiet.

https://mitti.se/val/lamnar-forstanamn-salem/

Förra veckan berättade Lokaltidningen Mitt i att partiets andra namn på vallistan i Salem, Pernilla Schubert, och partiets femte namn i Salem, Torbjörn Schubert, uteslutits efter ett beslut av Sverigedemokraterna på riksnivå.*Nu meddelar Martin Thunander, ordförande för den lokala styrelsen och partiets första namn på vallistorna, att han avgår.

Någon insatt som vet vad bråken handlar om?

Det var riktigt hårda bråk med bland annat mordhot.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback