Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-22, 20:32
  #1
Medlem
Hej!
Vill veta om någon här har expertis kunskap eller personlig erfarenhet av mycoplasma genital som varit svår att upptäcka, eventuellt svår att själv få.

Historien är som följer.
Jag har ett KK idag sen 5 mån tillbaka och ingen av oss har haft sex med någon annan.
För 1v sedan testar hon positivt för genital mycoplasma.
4 dagar efter vi haft sex senast och 2 dagar efter hennes provsvar så skickar jag in ett självtest från dynamic code som visar sig negativt.

Är det möjligt att vi kunnat ha sex ca varannan helg i 5 mån tid utan att hon smittat mig?


Innan jag träffade henne hade jag själv mycoplasma genitals som jag först självbehandlade med thailändska preparat. Tog självtest av dynamic code efter kurens slut och det visade negativt men 2v senare utan att ha hart intimt umgänge kom det tillbaka.

Jag fick då först den vanliga kuren från läkarna, den bet inte så fick en ännu starkare efter det. Testade mig sedan efter den kuren och var grön. Kände även av symptom i somras så testade igen (lunds universitetssjukhus) men visade sig troligtvis bara vara vätskebrist. (blev extra nojjig efter flera månaders strul). Så vart alltså testad för allt från hiv-klam i juli.

Kan det vara så att min mycoplasma idag faktiskt finns kvar men är svår att upptäcka? Att dem blivit resistanta och smittar men är svåra att se? Kan jag på något sätt blivit resistant mot detta ist så jag själv inte blir smittad lika lätt?

För mig känns det helt orimligt, det känns mest rimligt att hon varit i kontakt med någon annan, testat sig lite för tidigt och fått resultat som visar negativt, bara för att faktiskt ha det senare med problem, men blånekar för hon är rädd att förlora mig då hon vet hur viktigt tillit för mig är..

Jag vill tro på henne men jag är ju ingen läkare..
Citera
2018-10-03, 19:34
  #2
Medlem
Anyone?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback