Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-22, 15:54
  #1
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Tja, nu är jag nyfiken på en sak. Nämligen folk som piercar sitt anus.

För ett tag sen va det så att jag träffade en bekant tjej som jag snackade med. Jag såg att hon hade piercing och blev nyfiken, så då undrade jag om hon va piercad eller tatuerad på nåt mer ställe. Då svarade hon att hon hade en till piercing som satt på ett ställe som va utom synhåll för de flesta. Hon sa att hon hade piercat sitt anus. När hon berrättade det så rodnade jag hårt och då fnissade hon och sa att jag inte skulle skämmas för det. Jag tyckte ändå det kändes så obscent på något sätt, så därför rodnade jag. Fast ändå smått sexigt typ. Hon sa att ibland när hon sitter ned så känns det typ där för henne, skinkorna pressas ihop och så känns det typ skönt sa hon. Hon tyckte det va kinky att ha en piercing där. Hon höll med om att det va obscent på vissa sätt och särskilt när hon tog piercingen, varför kan ni räkna ut. Dirty liksom. Jag hade blandade känslor över detta och undrade hur man kan vilja pierca sig just där.

Det är tydligen en slags labret som sitter precis under rövhålet och går ned från kanten och sen en bit under. Den första delen av labreten sitter typ vid kanten till hålet sen fortsätter den in under huden och så är det en till del av labretten längre ned. Det finns en del porrstjärnor och även modeller som gjort detta. Jada Stevens är ett exempel på en som gillar att exponera sig och visa sin piercing. Så det finns olika som man kan googla på och snabbt hitta; rätt så obscent kan tyckas fast ändå en spännande erfarenhet att ha hört någon berätta om en sån kroppsmodifiering. Har typ inte mött så många tidigare som sagt att de piercade sig där. Undrar hur vanligt detta är egentligen, tror inte de är så vanligt utan mer något man stöter på då och då nån enstaka gång. Man kan undra huruvida de, främst tjejer, som gjort detta riktigt har alla hästar hemma i stallet eller om de tappade som barn. De som gör detta måste vara smått knäppa och dumma i huvet på vissa sätt, fast det gäller väl till viss mån för all form av kroppsmodifikation. Samtidigt har jag typ blandade känslor och tycker det verkar spännande att ha snackat med en sån tjej en stund som gillar sånt.

Så ja vill veta nu: vad gör att man vill pierca sitt rövhål? När man skriver på datan och knattrat på tangenterna, gnuggas rumpan så det känns skönt då? Vad fick dig som gjort detta att pierca ditt rövhål? Ni andra och i allmänhet, tankar och åsikter om analpiercingen?
Citera
2018-09-22, 16:15
  #2
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Att pierca sitt anus känns spontant som både ohygieniskt och meckigt när tarmen ska tömmas? Fast å andra å sidan tycker jag att piercing i blygdläppar och i fittan generellt är sunkigt, även i bröstvårtor, piercing överlag känns som dålig tysk amatörporr från 1993 i vhs-kvalité?
Citera
2018-09-22, 16:27
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Att pierca sitt anus känns spontant som både ohygieniskt och meckigt när tarmen ska tömmas? Fast å andra å sidan tycker jag att piercing i blygdläppar och i fittan generellt är sunkigt, även i bröstvårtor, piercing överlag känns som dålig tysk amatörporr från 1993 i vhs-kvalité?
Håller med totalt.
Citera
2018-09-22, 18:08
  #4
Medlem
AX64s avatar
Du har helt klart udda vänner. Inte för att jag förkastar idén. Lite kittling runt ringen är inte alls fel då man har gott om nervändar just där, och dessa hänger gärna ihop med samma nerver som stimuleras då vi gnuggar våra kön. Fenomenet i sig är alltså helt legitimt. Med det inte sagt att det är oproblematiskt att pierca sig där av bland annat renlighetsskäl.
Citera
2018-09-23, 17:30
  #5
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Du har helt klart udda vänner. Inte för att jag förkastar idén. Lite kittling runt ringen är inte alls fel då man har gott om nervändar just där, och dessa hänger gärna ihop med samma nerver som stimuleras då vi gnuggar våra kön. Fenomenet i sig är alltså helt legitimt. Med det inte sagt att det är oproblematiskt att pierca sig där av bland annat renlighetsskäl.

Håller med om vissa saker. Har själv blandade känslor o tankar om det. Tycker det verkar ganska obscent och så och känner mig fortfarande smått generad från de. och att det låter rätt knäppt, sen tänker jag att det kan va skönt på vissa sätt att ha piercing där för tjejen när hon sitter ned och knattrar, nervändar och så😮samt att det kan kännas skönt att ta ngn i 2an med de!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback