Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-09-24, 06:22
  #37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet

And you know that exactly HOW?
Har du fått statistik presenterad för dig av en MOD?

Vilket konto: Det vet Bigfat mycket väl då han nämnde mina rapporteringar från ingenstans.


Eftersom att jag rapporterar väldigt få inlägg så är det enkelt att hålla koll på vilka som tas bort.
Kvalitet före Kvantitet.
Citera
2018-09-24, 11:11
  #38
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stadskanten
Vilket konto: Det vet Bigfat mycket väl då han nämnde mina rapporteringar från ingenstans.


Eftersom att jag rapporterar väldigt få inlägg så är det enkelt att hålla koll på vilka som tas bort.
Kvalitet före Kvantitet.
Jag menade givetvis dina RP:s från det här kontot. Jag har ingen som helst aning om vilket eller vilka andra konton du har.
Citera
2018-09-24, 16:55
  #39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag menade givetvis dina RP:s från det här kontot. Jag har ingen som helst aning om vilket eller vilka andra konton du har.

Vet du vad? Det förvånar mig inte det minsta faktiskt..

Din empiriska data säger alltså att allt jag sagt här i tråden är ren lögn och felaktigt.
För du har kollat upp ett konto som hade 0 inlägg när tråden startades..
Citera
2018-09-25, 05:15
  #40
Avstängd
Ytterliggare bevis som understryker min tes.

Ett inlägg, skrevs av någon idag, någonstans på forumet där användaren hade runt 20 skrivna inlägg.

Citat:
Jag säger det i love to break them in men jag gillar också att fälla människor med många inlägg. Sitta trolla så här i över 10000 inlägg, förstår du inte att du är äcklig! Nu fäller jag! Blir ett boooooom vid bannen

Det är alltså det här som är topic.
Citera
2018-10-19, 17:49
  #41
Medlem
DixieDs avatar
Jag har väl alltid varit mobbad på forumet.
Vissa män tål väl inte mina åsikter och försöker stänga av mig så jag inte avslöjar för mycket.

Modsen är väl inte dumma i huvudet men skiter fullständigt i gamla användare som mobbas ut. Det är väl ett antal som finns på listan som konstant ska mobbas ut/bli avstängda för allt och allting medan andra får härja runt som helst.

Klart det är mobbning. Jag har sökt admin5 utan något svar då vissa användare har till och med hotat mig och sagt en massa.
Citera
2018-10-19, 18:30
  #42
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag har väl alltid varit mobbad på forumet.
Vissa män tål väl inte mina åsikter och försöker stänga av mig så jag inte avslöjar för mycket.

Modsen är väl inte dumma i huvudet men skiter fullständigt i gamla användare som mobbas ut. Det är väl ett antal som finns på listan som konstant ska mobbas ut/bli avstängda för allt och allting medan andra får härja runt som helst.

Klart det är mobbning. Jag har sökt admin5 utan något svar då vissa användare har till och med hotat mig och sagt en massa.
Har hoten skett i inlägg eller PM? Har du rapporterat dessa?
Citera
2018-10-19, 19:23
  #43
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Har hoten skett i inlägg eller PM? Har du rapporterat dessa?

Har rapporterat alla och tagit ett PM till admin5 men inte ens fått ett svar tillbaka. Har till och med skrivit till modsen men får bara att man förstår och så har det bara fortsatt så länge som jag vistats här

Individen har till och med gått och frågat vissa av modsen hur man bäst stänger av mig och hur man kan bli av med mig
Citera
2018-10-19, 21:56
  #44
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Har rapporterat alla och tagit ett PM till admin5 men inte ens fått ett svar tillbaka. Har till och med skrivit till modsen men får bara att man förstår och så har det bara fortsatt så länge som jag vistats här

Individen har till och med gått och frågat vissa av modsen hur man bäst stänger av mig och hur man kan bli av med mig

Det försvann i den PM-tsunami jag stundtals upplever. Men nu har jag svarat dig.


admin5
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback