Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-21, 22:39
  #1
Medlem
Detta kommer låta skit konstigt men ja ä så orolig och nojig, imorn ska ja på ett viktigt ”uppdrag” men saken ä att min mage kurrar hela tiden just nu, mår inte illa utan förra gången kag spydde så kurra min mage såhär o ja ä livrädd. Vet stt det handlar om bubblor o sånt o de ä därför min mage kurrar men ja vill inte spy o så hår kände ja mig sist o tanken av att ja kanske kommer spy gör mig mer nojig o bara illamående
Citera
2018-09-21, 23:05
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibanan
Detta kommer låta skit konstigt men ja ä så orolig och nojig, imorn ska ja på ett viktigt ”uppdrag” men saken ä att min mage kurrar hela tiden just nu, mår inte illa utan förra gången kag spydde så kurra min mage såhär o ja ä livrädd. Vet stt det handlar om bubblor o sånt o de ä därför min mage kurrar men ja vill inte spy o så hår kände ja mig sist o tanken av att ja kanske kommer spy gör mig mer nojig o bara illamående

Ja det är inte så mycket vi på flashback kan göra. Kan du inte dricka lite välling eller något lugnande för magen. Så där har jag för övrigt haft det hela mitt liv.
Citera
2018-09-21, 23:39
  #3
Medlem
Du är bara nervös. Magsjuka brukar komma snabbt. Så du kan nog vara lugn.
Citera
2018-09-22, 09:56
  #4
Moderator
manamanahs avatar
Hår- och kroppsvård --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera
2018-09-22, 13:25
  #5
Avstängd
Sommarglads avatar
Har man bara en kurrande mage så ska man vara glad!

Jag är inte säker på om det ens kvalar in som legitim sjukdomssymptom?
Citera
2018-09-23, 22:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibanan
Detta kommer låta skit konstigt men ja ä så orolig och nojig, imorn ska ja på ett viktigt ”uppdrag” men saken ä att min mage kurrar hela tiden just nu, mår inte illa utan förra gången kag spydde så kurra min mage såhär o ja ä livrädd. Vet stt det handlar om bubblor o sånt o de ä därför min mage kurrar men ja vill inte spy o så hår kände ja mig sist o tanken av att ja kanske kommer spy gör mig mer nojig o bara illamående

Var det magsjuka?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback