Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-09-21, 17:23
  #25
Medlem
Hur skrev du exakt? Var lite mer pondus och på - då svarar oftast kvinnor på direkten. Troligtvis de någon annan redan gjort och som kommer håva in henne nu. Bra gjort i alla fall. Testa med andra tjejer nu.
Citera
2018-09-22, 18:06
  #26
Medlem
Visst det suger att få ett nej men det kan faktiskt vara något positivt också om du kan hantera det och visa henne att du är en stark man. Nämligen så har många kvinnor en tendens att testa män och samtidigt spela svåra därför att dem vill se vad du är för typ av en man. Är du cool, lugn och verkligen visar henne att du inte går in i väggen så blir du mer attraktiv.

Ett nej måste inte betyda ett nej.
Citera
2018-09-22, 18:22
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parissirap
Det var väldigt bra gjort! Starkt av dig. Hon blev säkert glad även om hon inte är intresserad.

Ja, där ser man. Detta är en klassiker av en kvinna att göra. Hade hon inte haft något intresse alla då hade hon gått ut med det direkt tro mig.

Detta behovet många kvinnor har (test a guy) är faktiskt något bra, då vet du själv att det är en kvinna som är seriös och inte bara tar vad som helst utan tänker faktiskt.

Enligt olika historier angående detta du går igenom så har det tagit upp till ca 5 dagar, en vecka innan dem fått en respons av kvinnan som dem skickad meddelande till om att få träffas. Allt du behöver göra nu är att ignorera henne och skriv absolut inget! Du ska bara vänta på svar och jag kan garantera dig att hon kommer att göra om du håller dig lugn och stabil.

Detta fenomenet är ökänt.
Citera
2018-09-22, 20:27
  #28
Medlem
Jag har snart gått 29 år utan ens en vanlig konversation med en tjej.
Jag mår bra.
Du har inget att deppa över, det är bara samhället som lägger sina egna krav på dig.
Citera
2018-09-22, 20:34
  #29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe13
Skrev till henne att för typ en halv timma sen att jag ville träffas. Hon har läst meddelandet men inte svarat så jag antar att hon inte vill träffas. Mår dock inte i närheten av så dåligt som jag trodde jag skulle göra, sitter faktiskt och ler när jag skriver detta. Kanske inte så farligt som jag trodde de skulle vara att få nobben. Vill dock fortsätta skriva med henne men man vill ju inte vara något creep.

Ge henne lite tid ifall hon själv är så nervös att hon skitit ner sig.
Eller fejkar att hon är svårfångad som ska dröja med att svara och sånt för hennes vänner säger det är bäst.
Citera
2019-11-29, 22:53
  #30
Medlem
POLlSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe13
Skrev till henne att för typ en halv timma sen att jag ville träffas. Hon har läst meddelandet men inte svarat så jag antar att hon inte vill träffas. Mår dock inte i närheten av så dåligt som jag trodde jag skulle göra, sitter faktiskt och ler när jag skriver detta. Kanske inte så farligt som jag trodde de skulle vara att få nobben. Vill dock fortsätta skriva med henne men man vill ju inte vara något creep.
Fick du något svar?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback