Citat:
Ursprungligen postat av
Postino
Så du tycker att Le Pen ska svara så? "Eftersom Frankrike är ett land liknande Sovjetunionen bestrider jag rekommendationen".
Jag hade vägrat om jag hade varit Le Pen, ja. Jag hade dessutom talat om varför jag vägrar, genom alla mina tillgängliga kanaler. Det här är nämligen en situation där hon kommer att förlora hur hon än gör och jag tvekar inte en sekund på att hennes "testresultat" är förhandsbeställt av hennes polistiska fiender. Bättre då att vägra ledas runt i koppel på scenen, likt en åsna, för att istället ta den här saken internationellt. "Frankrikebilden" skadas oerhört internationellt om det blir känt att regimen försöker stämpla politiska motståndare som sinnessjuka och det är den vägen hon ska gå. Hon kommer att förlora ändå och hennes politiska motståndare kommer att tjata om detta och håna henne och skuldbelägga henne men det är inte dessa kretiner hon ska övertyga. Det är omvärlden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jagtardindotter
Tycker det är konstigt att detta inte uppmärksamas mer än det gör.
På grund av att den här farsen befinner sig i ett känsligt skede. Blir det här internationellt känt så kan det falla tillbaka illa på Frankrike och få dess regim att framstå som desperat. Nu försöker man ställa henne på spetsen så att hon inte har några utvägar innan man rullar ut lögnerna i den judiskägda pressen.