Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2021-07-27, 19:49
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfFrodenkvist
Du förvirrar terminologin. Giltighetstid och uttagsintervall är helt olika saker. Dessutom är det läkaren som bestämmer allt detta. Det är inget system som kan säga det ena eller det andra, om det inte finns begränsningar på just det ställe du går. Finns det ett sådant felande system lär det se helt annorlunda ut på andra ställen. Jag har aldrig stött på det du svamlar om när jag skriver recept.

/Dr
Sant. Det är en stor skillnad på Giltighetstid och uttagsintervall. Dock så hänger dom ihop när läkaren skriver ut ditt recept. Stor skillnad på 3 månader resp 6 månader som det var tidigare.
Citera
2021-07-27, 20:11
  #62
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheuer77
Du ska absolut inte behöva bevisa någonting för någon förvirrad person här! Bara strunta i tjatet!


Ja jag ger upp nu..

Hur diverse stafettläkare arbetar bryr jag mig inte heller om då jag går till EN läkare bara.

Människan ger ju sig inte ens när en som faktiskt är läkare försöker förklara..
Citera
2021-07-27, 20:17
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Ja jag ger upp nu..

Hur diverse stafettläkare arbetar bryr jag mig inte heller om då jag går till EN läkare bara.

Människan ger ju sig inte ens när en som faktiskt är läkare försöker förklara..
Jag bryr mig inte heller, men lycka till om några år.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback