Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-20, 19:05
  #1
Medlem
Jag ställer frågan öppet om inte James Bond är en äckel som måste gå runt och hångla med unga kvinnor från jorden runt. Förmodligen ligger han också runt med dem fast det visas inte. Såg filmen Spectre och tyckte mig att han stolt lät bli blonda kvinnan först för att sedan gå in höga växlar i henne. Var så besviken att denne gentleman är så dräglig och har ingen återhållsamhet. Kan han inte en endaste gång låta bli? Eller ballar han ur alltid?


...Alternativt kan vi också diskutera om inte han är en horkarl.

Vad har karln för könssjukdomar tror ni?
2018-09-20, 19:08
  #2
Medlem
olasvenssons avatar
Kvinnor gillar att bli tafsade på.

Bond har nog haft/har dom flesta könssjukdomar som finns. Troligtvis har han också egna unika könssjukdomar som bara han bär på.
__________________
Senast redigerad av olasvensson 2018-09-20 kl. 19:28.
2018-09-20, 19:12
  #3
Medlem
James Bond är en av få, en Alfa hane - han spelar en roll som många män världen över ska betrakta och beundra och då måste man vara en kvinnotjusare som tar för sig.
2018-09-20, 19:16
  #4
Medlem
anothes avatar
Äh kvinnor älskar ju James Bond, i varje film får han ihop det med nån. Så många kan inte ha fel, man borde kalla honom smörgåsbordskarln.
2018-09-20, 19:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Jag ställer frågan öppet om inte James Bond är en äckel som måste gå runt och hångla med unga kvinnor från jorden runt. Förmodligen ligger han också runt med dem fast det visas inte. Såg filmen Spectre och tyckte mig att han stolt lät bli blonda kvinnan först för att sedan gå in höga växlar i henne. Var så besviken att denne gentleman är så dräglig och har ingen återhållsamhet. Kan han inte en endaste gång låta bli? Eller ballar han ur alltid?


...Alternativt kan vi också diskutera om inte han är en horkarl.

Vad har karln för könssjukdomar tror ni?

Tänk på metoo. Var det några mycket attraktiva män som blev uppmärksammade där? Tänk på det en stund...
2018-09-20, 19:23
  #6
Medlem
Nej, hans attribut gör det i princip omöjligt för honom att var ett creep. Han är på toppen av näringskedjan och kan "grab them by the pussy" bokstavligt talat.
2018-09-20, 19:33
  #7
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Jag ställer frågan öppet om inte James Bond är en äckel som måste gå runt och hångla med unga kvinnor från jorden runt. Förmodligen ligger han också runt med dem fast det visas inte. Såg filmen Spectre och tyckte mig att han stolt lät bli blonda kvinnan först för att sedan gå in höga växlar i henne. Var så besviken att denne gentleman är så dräglig och har ingen återhållsamhet. Kan han inte en endaste gång låta bli? Eller ballar han ur alltid?


...Alternativt kan vi också diskutera om inte han är en horkarl.

Vad har karln för könssjukdomar tror ni?
Det är film, ingen verklighet
2018-09-20, 19:37
  #8
Medlem
anothes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Det är film, ingen verklighet
Även i verkligheten tror jag att sk honeytraps är villiga att låta sig göras vad som helst mot dem "för fosterlandets skull"
2018-09-20, 20:14
  #9
Medlem
sommarlovs avatar
Inga problem, i filmen For Your Eyes Only (1981) stöter Bibi Dahl på Bond, men han avvisar henne då hon är för ung!
Vår kära karlakarl gillar vuxna kvinnor!
2018-09-20, 20:33
  #10
Medlem
Mackan52s avatar
Han är gravt alkoholiserad också och förmodligen världens sämsta hemliga agent.

Hemliga agenter ska just vara hemliga, man är inte hemlig om hela östblocket vet vem man är tillsammans med varenda gangsterorganisation från New York till Sydney!

Och i filmerna är han inte ens hemlig agent i mer än fem minuter samt att det totalt saknar vikt för storyn, det är bara X-minuter av Bond som skjuter och spränger saker, ligger med någon i halvlek för att sedan skjuta och spränga mer saker.

Spionageverksamhet fungerar inte så här, hade jag varit C (chefen för MI6 är "C" inte "M") och haft en belastning som Bond hade jag placerat honom på ett skrivbordsjobb för tid och evighet.
2018-09-20, 21:06
  #11
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Inga problem, i filmen For Your Eyes Only (1981) stöter Bibi Dahl på Bond, men han avvisar henne då hon är för ung!
Vår kära karlakarl gillar vuxna kvinnor!

Så länge de är 10-20 år yngre än han själv Bond är oftast i 40-50 års åldern och damerna i 20-30 års åldern.

Spectre är så vitt jag vet första och enda gången Bond legat med en dam i sin egen ålder. Monica Belluci och Daniel Craig är lika gamla.
2018-09-20, 21:34
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Inga problem, i filmen For Your Eyes Only (1981) stöter Bibi Dahl på Bond, men han avvisar henne då hon är för ung!
Vår kära karlakarl gillar vuxna kvinnor!
Bibi Dahl är bara ett år yngre än Carole Bouguet som han valde istället. Jag tror att han dissade henne helt enkelt eftersom hon inte var hans typ, av samma anledning som han ständigt dissar miss Moneypenny.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback