Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-09-20, 19:43
  #25
Medlem
De lyckligaste människorna tror jag är halvrika och rika medelålders män som beter sig som de mentalt fastnat i 20års åldern. Ni vet sådana som inte låter en ålder på 34 förhindra att de åker två veckor till en partyö och raggar på 16-20åringar. Eller hänger på någon nattklubb varje fre-lör där resten av gästerna är 18-22. Party-party med ungdomar fast på stor ekonomi. Beställa in helrör på en nattklubb i tjaa...Mellanstor svensk stads hippaste inneställe och sitta 3-4 grabbar av samma kaliber tillsammans med dubbelt så många småtjejer som man bjuder.
Citera
2018-09-20, 20:13
  #26
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
De lyckligaste människorna tror jag är halvrika och rika medelålders män som beter sig som de mentalt fastnat i 20års åldern. Ni vet sådana som inte låter en ålder på 34 förhindra att de åker två veckor till en partyö och raggar på 16-20åringar. Eller hänger på någon nattklubb varje fre-lör där resten av gästerna är 18-22. Party-party med ungdomar fast på stor ekonomi. Beställa in helrör på en nattklubb i tjaa...Mellanstor svensk stads hippaste inneställe och sitta 3-4 grabbar av samma kaliber tillsammans med dubbelt så många småtjejer som man bjuder.

Dessa människor lär med all säkerhet vara djupt olyckliga inombords.
Citera
2018-09-21, 20:21
  #27
Medlem
Har på senare år mer och mer börjat undvika helvetet på jorden, s.k. parmiddagar. Det har gjort mig en gnutta lyckligare i alla fall. Noll intresse för mina vänners senaste nya dyra meningslösa köp, vem som sa vad-snack samt vattenläckan i källaren klockan tre på natten...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback