Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-09-26, 15:50
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Nån mer som känner sig äcklad av nakna kvinnor, kände inte så förr men det har blivit värre med åldern.

Brösten som hänger ner och oftast med konstiga former med synliga blodådror på vissa är äckligt, för att inte prata om hur de ser ut mellan benen.

Och detta blir ju bara värre med åldern hur kvinnor ser ut, när dom sen når 35-40 års åldern så börjar dom se ut som uttjänta av mannens erövring över årents lopp, sönderknullad, fittan är som en tunna, brösten hänger ännu mer, deras bak hänger mer och mer och de vet om det själva.

Tragiskt.

Nja det beror nog mer på barnafödande än på "sönderknullande". Du får väl ta och limma lite på 20-åringar då --- alltid får du väl nåt napp.
Citera
2018-09-29, 00:48
  #50
Medlem
Jag är 40+ och känner verkligen inte igen mig i beskrivningen av kvinnor över 35! Tycker de flesta ser väldigt fräscha ut åtminstone fram till 40, sen kan jag tycka att det händer något med kroppen som gör att man inte "kommer undan" lika lätt med att sova dåligt och äta vadsomhelst. Gäller både män och kvinnor. Jag får fortfarande uppskattning från män, ofta yngre män. Renée Nyberg är 52 år och skitsnygg förresten! Men kropp och sex är en så liten del av allting trots allt - man vill väl ha någon som man kan prata med? Och då vill man ju ha en man som inte tycker att man är äcklig när man åldras. Jag tycker det mest avtändande som finns är bittra män som hatar kvinnor och pratar om dem som objekt.
Citera
2018-09-29, 08:28
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Nån mer som känner sig äcklad av nakna kvinnor, kände inte så förr men det har blivit värre med åldern.

Brösten som hänger ner och oftast med konstiga former med synliga blodådror på vissa är äckligt, för att inte prata om hur de ser ut mellan benen.

Och detta blir ju bara värre med åldern hur kvinnor ser ut, när dom sen når 35-40 års åldern så börjar dom se ut som uttjänta av mannens erövring över årents lopp, sönderknullad, fittan är som en tunna, brösten hänger ännu mer, deras bak hänger mer och mer och de vet om det själva.

Tragiskt.
Varför väljer du att titta på något du äcklas av? För att se någon naken behöver man ju göra ett aktivt val att söka upp platser där personer vistas nakna.

Är man kvinna själv så möter man ju nakna kvinnor i omklädningsrum på gym och badhus, men en man som blir äcklad av nakna kvinnor behöver ju aldrig utsätta sig för den åsynen. Föredrar du att titta på nakna män istället håller du dig bara i herrarnas omklädningsrum, så vad är problemet?

Att det har blivit värre med åldern för dig är kanske för att du med ökad ålder inte längre känner ett behov av att förneka och dölja din läggning?
Citera
2018-09-29, 10:19
  #52
Medlem
Stonedboys avatar
Kan tycka att många kvinnors kroppar är vackra på sitt sätt. Även om det finns mycket skavanker hos en del. Sen finns det givetvis kroppar man äcklas helt av trots att kvinnan är 18-20 år. Så hur man tar hand om kroppen spelar mycket in oavsett ålder.

För mig är det viktigt att kvinnan tar hand om sig någorlunda eller hon försöker iallafall.
Citera
2018-10-01, 21:45
  #53
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Kan tycka att många kvinnors kroppar är vackra på sitt sätt. Även om det finns mycket skavanker hos en del. Sen finns det givetvis kroppar man äcklas helt av trots att kvinnan är 18-20 år. Så hur man tar hand om kroppen spelar mycket in oavsett ålder.

För mig är det viktigt att kvinnan tar hand om sig någorlunda eller hon försöker iallafall.

Men vissa kvinnor kan aldrig bli vackra då deras gener har skapat dom till det dom är, sen kan dom ligga under kniven hur många ggr som helst och det blir aldrig bra.
Citera
2018-10-03, 14:04
  #54
Medlem
Buffymyloves avatar
Jag är 37 och i god form. Finns gott om kvinnor i den åldern som är det
Citera
2018-10-03, 14:38
  #55
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Och alla män ser givetvis lika bra ut som dom alltid gjort? Övervikt, ölmagar och chipstuttar förekommer inte alls

Det finns kvinnor som tar väl hand om sina kroppar och ser attraktiva ut ännu långt uppe i medelåldern, och så finns det dom som passar mer in på den typ som dom du nämnar.

Delvis har det givetvis att göra med gener, men det handlar också till stor del som sagt att proaktivt ta hand om sin kropp.
Man skulle ju också kunna acceptera att det är naturligt kroppen åldras, oavsett om man tar hand om sig.
Citera
2018-10-03, 14:43
  #56
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Men vissa kvinnor kan aldrig bli vackra då deras gener har skapat dom till det dom är, sen kan dom ligga under kniven hur många ggr som helst och det blir aldrig bra.
Du är porrskadad och ytlig. Dessutom undrar jag hur vacker du är. Är du en gubbsjuk stackare eller en liten ovetande pojke? Att åldras är naturligt, för båda könen.

Men jag förstår att du försöker fylla upp tomheten inombords med dessa trådar.
Citera
2018-10-03, 14:56
  #57
Medlem
Det finns ju dockor och beställa, som alltid ser ut och vara i toppform utan taxöron och läpphäng.
Dessutom har hon aldrig huvudvärk..
Citera
2018-10-03, 15:05
  #58
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Man skulle ju också kunna acceptera att det är naturligt kroppen åldras, oavsett om man tar hand om sig.

Absolut, det kan och bör man göra. Oavsett hur hälsosamt man äter eller hur mycket man tränar så sätter åldern obönhörligen sina spår. Och det är givetvis både helt naturligt och helt okej.
Citera
2018-10-03, 19:20
  #59
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Absolut, det kan och bör man göra. Oavsett hur hälsosamt man äter eller hur mycket man tränar så sätter åldern obönhörligen sina spår. Och det är givetvis både helt naturligt och helt okej.
Ja. Det är bara människor som inte lever i verkligheten som inte förstår det.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback