Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-19, 19:27
  #1
Medlem
Ja hängde ut 5 kuddar för cirka 8 timmar sen för att dem luktade äckligt, upptäckte just att det började regna o dem fick en skvätt på sig. Kommer dem lukta äckligare nu? De ä inte fjäder kuddar utan såna där me bomull i men vill varken de sks lukta äckligt eller regn
Citera
2018-09-19, 19:29
  #2
Medlem
Bizmarcks avatar
Hurså?
Du får väl vänta och bedöma lukten själv helt enkelt!
Idiotisk trådstart.
Citera
2018-09-19, 19:51
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Hurså?
Du får väl vänta och bedöma lukten själv helt enkelt!
Idiotisk trådstart.

Jag får väll ursäkta om jag är orolig över kuddarna jag lånar av min syster eftersom det är svårt att ersätta dem då jag inte har pengarna för det nu. En positivare inställning skulle sitta fint
Citera
2018-09-19, 20:26
  #4
Medlem
franges avatar
Har du övervägt att tvätta dem?
Citera
2018-09-19, 21:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Har du övervägt att tvätta dem?
Jag tror inte dem skulle klara av en tvätt, det står på dem iaf att man inte ska tvätta så vågar inte riskera de
Citera
2018-09-19, 22:34
  #6
Medlem
cacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibanan
Jag tror inte dem skulle klara av en tvätt, det står på dem iaf att man inte ska tvätta så vågar inte riskera de
Vad är det för skitkuddar som inte går tvätta? Frugan säger att de är bara tvätta och sen tumla så blir de som nya igen.
Citera
2018-09-19, 22:37
  #7
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Vad är det för skitkuddar som inte går tvätta? Frugan säger att de är bara tvätta och sen tumla så blir de som nya igen.

Du menar alltså på allvar att du gick och frågade din fru om råd för att svara i den här tråden?
Citera
2018-09-19, 23:09
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Vad är det för skitkuddar som inte går tvätta? Frugan säger att de är bara tvätta och sen tumla så blir de som nya igen.
Luktar de fortfarande så får jag väll prova mig på det
Citera
2018-09-21, 15:44
  #9
Medlem
cacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Du menar alltså på allvar att du gick och frågade din fru om råd för att svara i den här tråden?
Japp det är hennes ansvarsområde tvätta!
Citera
2018-09-21, 23:26
  #10
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Du menar alltså på allvar att du gick och frågade din fru om råd för att svara i den här tråden?
Jaja, smartast hittills i FB´s historia att först fråga någon i omgivningen. Fucking jävla nobelpris i det. Skit väl det samma om det var frugan, busschauffören, tanten i hissen eller ordningsvakten i centrum.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback