Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-19, 16:32
  #1
Avstängd
PenisOchPungs avatar
Såg om de två Deuce Bigalow filmerna idag och tror inte jag skrattat så intensivt på säkerligen 10 år. Fy fan vad roliga de är, så jävla dumma och roliga.

Varför har man slutat göra riktiga idiotfilmer? Vad jag vet så var de rätt populära när det begav sig. Är det feminismen och allt annat PK som dödat denna genre?
Citera
2018-09-19, 16:40
  #2
Medlem
D_V_Ss avatar
Bra fråga. Vet inte, men de görs säkert någonstans. Rob Schneider gör roliga komedier att se en seg dag. The Animal med Rob är rolig.
Citera
2018-09-19, 17:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Såg om de två Deuce Bigalow filmerna idag och tror inte jag skrattat så intensivt på säkerligen 10 år. Fy fan vad roliga de är, så jävla dumma och roliga.

Varför har man slutat göra riktiga idiotfilmer? Vad jag vet så var de rätt populära när det begav sig. Är det feminismen och allt annat PK som dödat denna genre?
Det är för att det finns bara ett begränsat antal av dumskallar som uppskattar dessa filmer.
Citera
2018-09-19, 17:52
  #4
Avstängd
PenisOchPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Det är för att det finns bara ett begränsat antal av dumskallar som uppskattar dessa filmer.

Kom igen, de är ju skitkul.
Citera
2018-09-19, 18:17
  #5
Medlem
Enzymes avatar
Är inte Adam Sandlers filmer att betrakta som idiotfilmer? Brukar spela efterblivna karaktärer i sina filmer.
Citera
2018-09-19, 18:34
  #6
Medlem
Jagtardindotters avatar
För att de är till för idioter.
Citera
2018-09-19, 18:36
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Såg om de två Deuce Bigalow filmerna idag och tror inte jag skrattat så intensivt på säkerligen 10 år. Fy fan vad roliga de är, så jävla dumma och roliga.

Varför har man slutat göra riktiga idiotfilmer? Vad jag vet så var de rätt populära när det begav sig. Är det feminismen och allt annat PK som dödat denna genre?
Haha du har rätt! En av världens bästa scener nånsin finns i 2an! & då är jag seriös!

https://youtu.be/b0KSEziycmw
Citera
2018-09-19, 18:42
  #8
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Kom igen, de är ju skitkul.



Speciellt Rob Schneider, den snubben är ett geni på riktigt. Vem som helst kan öva upp matematiken och bli astrofysiker men endast ett fåtal per generation kan vara lika roliga som Rob Schneider.

Jag tycker att det släpps en del idiotkomedi fortfarande men idiotstjärnorna Sandler och Schneider m fl verkar satsa på marginellt mognare filmer nuförtiden, vilket är synd. Men ibland hittar man guldkorn som CHIPS.
Citera
2018-09-19, 20:44
  #9
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Haha du har rätt! En av världens bästa scener nånsin finns i 2an! & då är jag seriös!

https://youtu.be/b0KSEziycmw

Sant.

Y'all know me.
My name is McManus, I joined this union some odd years ago for two reasons: To have intercourse in exchange for cash and two, to protect me rights as a man-whööre. But three years ago when this union told we man-whööres that we were to stop having intercourse with underage girls I strongly disagreed. But I did not stand up.
I’m ashamed to say I stood down!
And then three months later this union told we man-whööres that we were to begin washing our private areas between customers. Our private areas! And once again, I’m ashamed to report to you gentlemen, I stood down!
But now, sir, for what am I to tell my 10 -year-old boy...when he comes to me and he says: ''Daddy. Daddy. What's that thing hanging off of your he-pussy?"
How am I to tell him, sir?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback