Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-19, 13:42
  #1
Medlem
Tjena, jag skulle behöva lite tips kring något bra program, jag har lite saker i skolan att jobba med som kräver detta, men då jag har en PC kan jag inte använda garage bands som det först var tänkt.
Ska helst vara något simpelt men ändå bra, jag är väldigt novis kring detta.

Tack på förhand!
Filbunke
Citera
2018-09-19, 13:53
  #2
Medlem
Sony Vegas Pro
Citera
2018-09-19, 14:02
  #3
Avstängd
Polemikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagArEnFilbunke
Tjena, jag skulle behöva lite tips kring något bra program, jag har lite saker i skolan att jobba med som kräver detta, men då jag har en PC kan jag inte använda garage bands som det först var tänkt.
Ska helst vara något simpelt men ändå bra, jag är väldigt novis kring detta.

Tack på förhand!
Filbunke
Vad vill du göra? Ska det vara extremt simpelt som movie maker? eller va?
Citera
2018-09-19, 14:15
  #4
Avstängd
Fader.Messiass avatar
Om du betalde för Windows så får du ju Windows Movie Maker, och ett flertal bra filmer har ju skapats med det programmet. Annars kan du ladda ner Hitfilm, det är gratis och funkar skapligt bra.
Citera
2018-09-19, 14:57
  #5
Medlem
Som redan sagts, Sony Vegas. Relativt komplicerat program men finns väldigt mycket tutorials och finns otroligt mycket man kan göra med programmet
Citera
2018-09-19, 17:58
  #6
Medlem
Tack allihop för svaren! Jag är ganska fattig just nu men ska kolla lite på sony vegas, vem vet, skolan kanske betalar åt en.

Min nuvarande uppgift med detta är att jag ska lägga ljud och musik över en scen i sagan om ringen, och de har klippt allt ljud redan, så allt jag ska göra nu är att redigera in ljudet :P
Citera
2018-09-20, 22:43
  #7
Medlem
systems avatar
Kolla om du hittar något vettigt här.
https://filmora.wondershare.com/vide...e-windows.html
Citera
2018-09-25, 10:20
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Kolla om du hittar något vettigt här.
https://filmora.wondershare.com/vide...e-windows.html

Oh schysst! Nu har man lite o sitta o jämföra här Tack så mycket! <3
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback