Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-18, 23:01
  #1
Medlem
Vet att det inte är olagligt att köpa/inneha bongar etc, men litar inte ett jävla dugg på svenska polisen. Är det någon reell risk att beställa från typ smoketower? Hittade några inlägg av folk som hävdade att de fått husis efter beställning, men det är ju svårt att veta vad som egentligen ligger bakom. Nojar säkert bara, men skulle inte förvåna mig om snuten har koll på deras kundnummer hos PostNord och håller lite koll på vilka som beställer
Citera
2018-09-18, 23:10
  #2
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shantiparty
Vet att det inte är olagligt att köpa/inneha bongar etc, men litar inte ett jävla dugg på svenska polisen. Är det någon reell risk att beställa från typ smoketower? Hittade några inlägg av folk som hävdade att de fått husis efter beställning, men det är ju svårt att veta vad som egentligen ligger bakom. Nojar säkert bara, men skulle inte förvåna mig om snuten har koll på deras kundnummer hos PostNord och håller lite koll på vilka som beställer

Knappast. Polisen har inte resurser att arbeta så!
Citera
2018-09-18, 23:11
  #3
Medlem
Sheen999s avatar
Skär ner lite på rökat så du slipper noja så mycket.. Har beställt allt möjligt skit från smartshops i Amsterdam t.om och aldrig haft några problem.

Annars kan du väl förvara ditt stash i rektum några veckor framöver antar jag
__________________
Senast redigerad av Sheen999 2018-09-18 kl. 23:16.
Citera
2018-09-19, 10:52
  #4
Medlem
Har beställt över 30+ bongar därifrån och klarat mig galant.

Sluta nojja över något som inte är illegalt.

Svårt att tro att dina "polers" har fått husis. Möjligen pga frön men inte bongar.
Citera
2018-09-19, 11:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anarc420
Har beställt över 30+ bongar därifrån och klarat mig galant.

Sluta nojja över något som inte är illegalt.

Svårt att tro att dina "polers" har fått husis. Möjligen pga frön men inte bongar.

Inte hänt någon jag känner, bara några som skrivit det här på Flashback. Men hur skulle snuten kunna veta om man beställer frön eller bongar, de lär ju inte ha tillgång till deras orderregister. Däremot kan de nog studera leveranser via PostNord utan att veta exakt vad de innehåller.

Men ja, är säkert ingen fara.
Citera
2018-09-19, 11:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheen999
Skär ner lite på rökat så du slipper noja så mycket.. Har beställt allt möjligt skit från smartshops i Amsterdam t.om och aldrig haft några problem.

Annars kan du väl förvara ditt stash i rektum några veckor framöver antar jag

Men om mitt stash inte ryms i rektum då?🙃
Citera
2018-09-19, 15:16
  #7
Medlem
Använd målvakt.
Citera
2018-09-19, 17:21
  #8
Avstängd
SvettigMumins avatar
Köp inte - fullständigt bortkastat kapital. Du behöver bara hasch, tobak, rullpapper och en tändare.

Sedan röker du.
Citera
2018-09-19, 22:03
  #9
Medlem
LelleLito666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shantiparty
Men om mitt stash inte ryms i rektum då?🙃
Allt ryms om du är modig nog.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback