Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-09-20, 21:48
  #37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av _stardust_
Ja för att han styr det dit. Jag har försökt med film, sticka ut o hitta på nåt osv men nu när han blev av med oskulden så har en ny värld öppnat sig för honom och jag känner mig maktlös

Känner du någon form av skuld/ dåligt samvete för att du tog hans oskuld?
Citera
2018-09-20, 22:16
  #38
Medlem
_stardust_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Känner du någon form av skuld/ dåligt samvete för att du tog hans oskuld?
Egentligen inte men nu har jag ju öppnat pandoras ask. Allt de gör i pfilmer ska han ju göra nu, helst på så kort tid som möjligt
__________________
Senast redigerad av _stardust_ 2018-09-20 kl. 22:17. Anledning: Slarv
Citera
2018-09-21, 09:00
  #39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av _stardust_
Egentligen inte men nu har jag ju öppnat pandoras ask. Allt de gör i pfilmer ska han ju göra nu, helst på så kort tid som möjligt

Såg att han var ifrån Nordkorea.
Runt de området så var japan ett land med mycket hederskultur och självmord för skam m.m , men perversa har de nog varit länge.

jag tänkte att det skulle kunna bero på att när man släppte loss lite blev de perversa.
Men nej t.ex. Sån erotik med bläckfiskar och kvinnor har de tydligen haft i över 200 år.
Citera
2018-09-21, 18:42
  #40
Medlem
_stardust_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Såg att han var ifrån Nordkorea.
Runt de området så var japan ett land med mycket hederskultur och självmord för skam m.m , men perversa har de nog varit länge.

jag tänkte att det skulle kunna bero på att när man släppte loss lite blev de perversa.
Men nej t.ex. Sån erotik med bläckfiskar och kvinnor har de tydligen haft i över 200 år.
Har brutit med honom nu. Han skulle ju kommit hit idag men sket i det. Undertiden han fortf tänkte komma så sa jag att jag känner inte för sex idag- "ok då kollar jag på pfilm på datorn"... sen sa jag att massa kompisar tycker du är ett svin... han bara borstade av sig det och svarade "inte mitt problem". Att jag var ledsen sket han i. Jag är värd så mkt bättre.
Citera
2018-09-21, 19:49
  #41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av _stardust_
Har brutit med honom nu. Han skulle ju kommit hit idag men sket i det. Undertiden han fortf tänkte komma så sa jag att jag känner inte för sex idag- "ok då kollar jag på pfilm på datorn"... sen sa jag att massa kompisar tycker du är ett svin... han bara borstade av sig det och svarade "inte mitt problem". Att jag var ledsen sket han i. Jag är värd så mkt bättre.

Jag hoppas att du inte faller tillbaka i självmordstankar och sånt nu.
Klart du är värd mer än så, vet inte riktigt hur man ska uttrycka sig som bäst men tycker ändå det var ett fint sätt hur du resonerade och hade tålamod och så .

Menar att killen fortfarande är ett mongo , men du verkar vara en rätt harmonisk kvinna som inte vill starta drama och bråk i onödan vilket är bra för själen.
Citera
2018-09-21, 19:53
  #42
Medlem
_stardust_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Jag hoppas att du inte faller tillbaka i självmordstankar och sånt nu.
Klart du är värd mer än så, vet inte riktigt hur man ska uttrycka sig som bäst men tycker ändå det var ett fint sätt hur du resonerade och hade tålamod och så .

Menar att killen fortfarande är ett mongo , men du verkar vara en rätt harmonisk kvinna som inte vill starta drama och bråk i onödan vilket är bra för själen.
Det känns helt ok. Då tog jag mycket mer illa vid mig av vad signaturen Kate Moss skrev i slutet på den andra tråden 🙁 Det är anmält
Citera
2018-09-22, 00:07
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _stardust_
Det känns helt ok. Då tog jag mycket mer illa vid mig av vad signaturen Kate Moss skrev i slutet på den andra tråden 🙁 Det är anmält

Läste igenom tråden.
Jag hoppas det löser sig för dig. Du verkar vara en intressant person.
Finns många som nog vela ta en kaffe/te med dig och snacka, utan att det handlar om sex (jag själv bland annat).
Ha en trevlig kväll.
Citera
2018-09-22, 03:13
  #44
Medlem
_stardust_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugarup
Läste igenom tråden.
Jag hoppas det löser sig för dig. Du verkar vara en intressant person.
Finns många som nog vela ta en kaffe/te med dig och snacka, utan att det handlar om sex (jag själv bland annat).
Ha en trevlig kväll.
Försökte PM:a dig men det gick inte, kan du PM:a mig?
Citera
2018-09-22, 13:29
  #45
Medlem
Peyzs avatar
Kan du förtydliga lite hur er relation har och ser ut?
Han börja med lögn, och lekte med dig.
Ni hade sex. Antar att han är väldigt färsk i sitt sexliv. Men det kan ju vara väldigt bra för det?
Eller var det dåligt?
Vad det gäller hans personlighet, vad föll du för?
Hur många gånger har ni träffats, berätta lite om era träffar?varför vill du gå in i en relation med han? Kan du sätta fingret på det?

Sen måste du ju även fråga dig. Om han ljuger om flera saker? Har han ljugit sådär om sin ålder så kan han väl ljuga om annat också?

Känns det äkta?
Varför känns det äkta?
Är du förälskad?
Kommer det funka rent praktiskt?
Ex ena vill ha barn andra vill det inte.
Är sambrelation möjligt?
Ja vad vet ja, sånt ser ju alltid så annorlunda ut. Finns ju faktiskt dealbreakers, och då kommer det inte funka hur kär man än är.
Citera
2018-09-22, 13:32
  #46
Medlem
Pe.Wahlgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _stardust_
Har brutit med honom nu. Han skulle ju kommit hit idag men sket i det. Undertiden han fortf tänkte komma så sa jag att jag känner inte för sex idag- "ok då kollar jag på pfilm på datorn"... sen sa jag att massa kompisar tycker du är ett svin... han bara borstade av sig det och svarade "inte mitt problem". Att jag var ledsen sket han i. Jag är värd så mkt bättre.


Har du mentala problem eller någonting?

Sluta hänga med den där mongoloiden, varför vill du ens vara med en guling från Nordkorea?

Även om du förmodligen är lite efter så kan du säkert fixa nån bättre oavsett vad du nu skulle vara värd.
Citera
2018-09-22, 13:34
  #47
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pe.Wahlgren
Har du mentala problem eller någonting?

Sluta hänga med den där mongoloiden, varför vill du ens vara med en guling från Nordkorea?

Även om du förmodligen är lite efter så kan du säkert fixa nån bättre oavsett vad du nu skulle vara värd.

Skriker psykisk ohälsa.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback