2018-09-18, 20:28
Medlem
Tja!

Har bara en liten frga om Fluoxetin och paraflex. r det okej att anvnda dem hr 2 samtidigt. Har vldigt mycket vrk i mina trapezius muskler som gr att jag fr vrk i tinningen jmte gonbrynet och ibland i bakhuvudet. Det var bara det jag undrade, glmde att kolla med min lkare idag och lkemedelverket r ju stngt s kan ju ej ringa dit! Tnkte att ngra flashback experter kanske kunde svara p frgan!
Citera
2018-09-19, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igotaproblem61
Tja!

Har bara en liten frga om Fluoxetin och paraflex. r det okej att anvnda dem hr 2 samtidigt. Har vldigt mycket vrk i mina trapezius muskler som gr att jag fr vrk i tinningen jmte gonbrynet och ibland i bakhuvudet. Det var bara det jag undrade, glmde att kolla med min lkare idag och lkemedelverket r ju stngt s kan ju ej ringa dit! Tnkte att ngra flashback experter kanske kunde svara p frgan!

Allt man hmtar ut p Apoteket brukar det gras en kontroll p av apotekarn, om det r ngra som ej r lmpliga tillsammans. Svrt fr alla lkare att veta vad man fr frn olika instanser.
Citera
2018-09-23, 08:13
Medlem
Asklords avatar
Det kommer upp i lkarens dator om det r ngon interaktion man br ta stllning till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in