Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-20, 17:12
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
byt jobb då.

Jag har gjort det flera gånger och aldrig blivit lyckligare
Citera
2018-11-20, 17:17
  #62
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandanne
Jag har gjort det flera gånger och aldrig blivit lyckligare

Gör som jag, köp en husbil och kör igenom Europa.
Citera
2018-11-30, 16:50
  #63
Medlem
angelfuck666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Är det någon som kan förklara vad en skribent i tråden menar med det där?

Han menar att en dildo är bra att ha ifall mobiltelefonen med tillhörande vibrator inte fungerar p.g.a. tomt batteri.
En gren lämnar oftast stickor och annat otrevligt i analen och gillar man dessutom vibrationsfunktionen så är en dildo helt klart att föredra. Klart man kan vänta på ett jordskalv om grenen sitter fast i ett träd men det kan ta länge och fast sommaren i norden är underbar så är den tyvärr kort.

Skulle helt klart rekommendera att TS förutom de förslag som uppkommit i tråden även tar med en bra bok, gärna en novellsamling av valfri författare.

Lycka till
Citera
2019-05-06, 20:44
  #64
Medlem
Tänkte bara meddela att det aldrig blev av.
Citera
2019-05-19, 19:22
  #65
Medlem
Hos stadsmissionen får du tvätta kläder.
Citera
2021-01-03, 11:23
  #66
Medlem
Partiet-Svamparnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandanne
Tänkte bara meddela att det aldrig blev av.

Mår du bättre? Blir det av i år? 😁
Citera
2021-01-03, 23:54
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiet-Svamparna
Mår du bättre? Blir det av i år? 😁

Mår mycket bättre men funderar dagligen på att säga upp mig och göra någonting annat i livet.
Citera
2021-01-04, 05:12
  #68
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Lättare än klorin är att köpa poolklorgranulat från Biltema.

Räcker till en olympiskbassäng dricksvatten....så fyll ett treorör istället o ta med.
Räcker till 2 tankbilar dricksvatten...Ta två korn per liter o vänta 30min o klart.
Vill man avklora kan man göra det med c vitamin från kryddhyllan , några smulor och kloret bryts ned omedelbart

är det inte enklare o billigare att bara koka vattnet?
Citera
2021-01-04, 05:22
  #69
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
är det inte enklare o billigare att bara koka vattnet?

Går ju bränsle och klor är extremt värdefullt för överlevnad i svåra lägen då man kan rengöra ett sår med kraftig lösning och stoppa en infektion t.ex.
Citera
2021-01-04, 05:30
  #70
Medlem
Peyotedudes avatar
Köp ett öde hus, hajka runt i naturen eller en skåpbil och luffa runt.

Att vara hemlös är något av det tråkigaste man kan göra. Inte alls lika kul som i filmen rasmus på luffen.
Citera
2021-01-04, 14:30
  #71
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Går ju bränsle och klor är extremt värdefullt för överlevnad i svåra lägen då man kan rengöra ett sår med kraftig lösning och stoppa en infektion t.ex.

ok, så klor dödar alla parasiter och bakterier i tex sjövatten? Hur mycket håller du i en liter? En kork?
Hur får du bort klorsmaken sedan?

Vad finns det för system om du vill ta havsvatten typ vanligt bräckt vatten och få det drickbart? Säg att du är ute i skärgården på en ö.
Citera
2021-01-04, 14:33
  #72
Medlem
johnthedickholmess avatar
Ja alltså, är du deppig på livet, jobbet och relationer och vill dra och har lite cash? Ta 3-4 veckor på någon liten ö i asien och lev i en enkel bungalow vid havet. Billigt, du kan leva länge på dina pengar samt så får du en jävla energi av all sol och nyttig mat etc. Skönt klimat. Kan du vandra lite, simma, prova havsaktiviteter, yoga, träna etc. Träffa roliga brudar och sköna hippiegubbar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback