Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-01, 17:33
  #2365
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Så är det uppenbarligen. Även ett större antal nyreggade som är lite väl övertydligt & stereotypiskt "rasistiska" kan säkerligen också härledas till sosseborgen & kampanjen om "anständiga" partier. Detta sker på bred front & är självklart organiserat.

...
Egentligen är det ett högt spel de i så fall spelar. De riskerar ju att dra med sig folk.
Dessutom så är ju deras "låtsasrasism" egentligen rasism sett till det de vräker ur sig.

Om jag skulle vara utsatt för denna låtsasrasism skulle jag ta illa vid mig, och inte skulle jag bli gladare av att få reda på att det var på låtsas.
Hur f-n tänker de här stolpskotten egentligen?!?
Citera
2018-11-01, 17:36
  #2366
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuickFuse
Ja. Du band ihop sms-kontakten med hennes utmanande klädsel. Därför kände jag att frågan var befogad.

Jag citerar igen:
"För de haft sms-kontakt och för att hon klätt sig på ett mycket utmanande sätt."

Det är beklagligt att du väljer att konstruera en halmgubbe och kort och gott hitta på samband som inte finns. Att markera ”och” med fetstil gör inte att den första delen av meningen på något vis får den innebörden du antyder.
Och helt onödigt eftersom det jag skrev var att GM förmodligen misstolkat kvinnans beteende. När vi läst FUP, ord för ord tror jag många frågetecken rätas ut.
Citera
2018-11-01, 17:55
  #2367
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonCompliance
Inspirationen kommer från dagens märkliga p-rullar.

Men ge dig. Det fanns Sex-med-lärare porrfilmer och magasiner som florerade redan på 80-talet och kanske tidigare. De var även det första som kom när internet gjorde genomslag på 90-talet. Själv runkande man stenhårt över dessa videon när man tänkte på sin matte-lärare i högstadiet. Men inte fan gjorde man något.
I gymnasiet så är det nog senare lärarna som onanerar till detta snarare än eleverna.

Du är samma jävel som sitter och skriver artiklar på Aftonbladet över att det är "vädret" och porrfilmer som är orsaken till de högre siffrorna våldtäkter i Sverige.
Citera
2018-11-01, 18:14
  #2368
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Egentligen är det ett högt spel de i så fall spelar. De riskerar ju att dra med sig folk.
Dessutom så är ju deras "låtsasrasism" egentligen rasism sett till det de vräker ur sig.

Om jag skulle vara utsatt för denna låtsasrasism skulle jag ta illa vid mig, och inte skulle jag bli gladare av att få reda på att det var på låtsas.
Hur f-n tänker de här stolpskotten egentligen?!?

Om det är sant så är tankegången att om vi är överdrivet vulgär-rasistiska utan vettiga argument och argumentation så kommer folk tänka att dessa rasister är ju helt galna och därför inte dras till deras tankegångar. Det är samma princip som när media gör narr av någon obetydlig SD-are som ger ett bonnigt intryck. Det skall väga upp rationella invandrings- och islamkritikers logiska och sakliga argument.
Citera
2018-11-01, 18:20
  #2369
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Den 24 april skriver hon följande (min fetning och understrykning). Längtar hon efter sin bortresta karl, eller..?


Dagen innan har hon skrivit nåt under följande rubrik. Rubriken kan sägas sammanfatta inlägget. Är det riktat till nån, eller är det bara allmänt filosoferande?


https://web.archive.org/web/20180424...iondesire.com/

Det är ju lätt att tänka att hon är skadat gods som fantiserar om någon som begått övergrepp mot henne men hon kan lika gärna skriva allmän tantsnuskpoesi.
Citera
2018-11-01, 19:20
  #2370
Medlem
Hon är säkert jättretrevlig.. Men detta är tyvärr resultatet av när svensk aningslöshet möter misogyn invandrare.

Man kan ana en viss brist på konsekvensanalys om man kollar in hennes avkomma. Observera att jag inte lägger någon värdering i det öht. det är endast ett konstaterande.

Trist att kvinnor inte kan få lov att vara attraktiva längre utan att bli våldtagna, på med burkan och lås dörrar och fönster.
__________________
Senast redigerad av StationOdenplan 2018-11-01 kl. 19:31.
Citera
2018-11-01, 20:03
  #2371
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Vilken skola och kommun?

Citat:
Ursprungligen postat av Kebabtraume
Framgår inte av artikeln men Hazar-radarns nål kröktes precis.

Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Jag vet. Det var därför jag ställde frågan, är det någon som vet?

De har uppenbarligen gått ut med info på skolan. Det lär läcka ut snabbt.

Hmm, Brinellgymnasiet i Nässjö?
Citera
2018-11-01, 20:30
  #2372
Medlem
Brukar lärarinnor snapchatta med sina elever?

Läste att blatten hade hotat henne via just Snapchat, hur är det möjligt?
Citera
2018-11-01, 20:33
  #2373
Medlem
Blir det utvisning av invandraren?
Citera
2018-11-01, 20:47
  #2374
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Blir det utvisning av invandraren?

Han är svensk medborgare, så nej.
Citera
2018-11-01, 21:16
  #2375
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StationOdenplan
Hon är säkert jättretrevlig.. Men detta är tyvärr resultatet av när svensk aningslöshet möter misogyn invandrare.

Man kan ana en viss brist på konsekvensanalys om man kollar in hennes avkomma. Observera att jag inte lägger någon värdering i det öht. det är endast ett konstaterande.

Trist att kvinnor inte kan få lov att vara attraktiva längre utan att bli våldtagna, på med burkan och lås dörrar och fönster.

Såg henne idag. Otroligt att sådana här våldtäktsmän finns i Svetige. Inte klokt. Han har haft problem, Socialen varnar..ändå får han gå kvar på Brinellskolan. Att svenskar får utsättas för dessa risker. Skicka ut skiten hem till Yarmouk i Syrien.

http://www.friatider.se/syrier-talas...ennes-sl-kting
Citera
2018-11-01, 21:17
  #2376
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Han är svensk medborgare, så nej.

Han är inte svensk medborgare, kan inte svenska. En palestinier dom bott i flyktinglägret Yarmouk i Damaskus.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback