Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-17, 23:32
  #1
Medlem
Vaatis avatar
Tjena

Jag bröt ett ben för snart två år sedan.
Det såg bra ut direkt efter operationen, men dom fick binda ihop det med titantråd (tror jag iaf.. Nån form av metalltråd är det.

Nu har jag fått problem med benet. När jag promenerar mycket så får jag till slut en sån smärta så jag knappt kan stödja på det.

Var på röntgen idag då jag ville ha ut metallen, men läkaren lät förvånad / chockad över hur läkningen såg ut.
Han påstod att det var normalt, men så bakom flötet är jag inte att jag inte hörde hans förvåning över läkningen.

Istället för en snygg läkning så hade det blivit en stor klump där skadan var. På det jag såg på röntgen så såg det dessutom inte alls så kompakt ut som resten av skelettet.

Det hördes tydligt att han inte varit med om det tidigare (eller så var det extremt sällsynt) han sa nåt om att benet försökt att läka, men misslyckats i omgångar. Det lät nästan som jag skulle få leva med det om inte operationsläkaren tyckte annat..

Nån flashbackare som har en aning? Måste benet brytas av och läkas om?

Det är det smalare benet av de två i underbenet det handlar om.

Jag är fan lite orolig...
Citera
2018-09-20, 19:42
  #2
Medlem
Vaatis avatar
Jag vet att det anses lite ofint med att bumpa trådar, men är det ingen som har en liten idé ens?
Jag har googlat, men hittar noll..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback