Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-09-29, 10:20
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Jag har till och med varit med om att en tjej svimmade, så kallad petit mort eller lilla döden, när det gick för henne. Vi stod upp så hon ramlade ihop och höll på att slå i huvudet illa men det gick bra.

Ojdå, ja ibland kan reaktionen bli helt oväntad. 👌🏻
Citera
2018-10-10, 04:42
  #26
Medlem
ql1maxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
TS, grattis.

Är själv tjej, men vill ändå inflika något... När min f.d sa att han älskade mig när vi hade sex så fick jag mitt livs första helkroppsorgasm, även om det var flera år sedan så är det en upplevelse som är svår att glömma.

Mvh.
Kul att höra! Detta stödjer min teori om att orgasmen sitter i huvet och inte i kroppen, med andra ord borde man kunna träna upp denna färdighet på något sätt
Citera
2018-10-10, 04:54
  #27
Medlem
ql1maxs avatar
Jag och tjejen har nu haft några dagar tillsammans igen och samma sak hände, 3 gånger! Men fortfarande enbart under oralsex.

Dom 2 första var lika kraftiga som första gången det hände, 3e gången var något mildare men de kan ha att göra med att jag hade kommit 2 gånger tidigare under samma dag. Hon verkar tycka om att se min reaktion så det snålas inte direkt med oralsex.

Som jag sagt tidigare så tänker jag inte på att jag ska komma utan bara fokuserar på att känna med hela kroppen, hålla mig så länge jag kan och tänka på andningen. Jag varierar djupa andetag ner i magen med kortare andningsstop då jag samtidigt spänner hela kroppen. När jag känner pirrandet i bröstet då vet jag att jag kommer få en helkroppsorgasm.

Hoppas fler får uppleva detta
Citera
2018-10-14, 10:52
  #28
Medlem
no-lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ql1max
Jag och tjejen har nu haft några dagar tillsammans igen och samma sak hände, 3 gånger! Men fortfarande enbart under oralsex.

Dom 2 första var lika kraftiga som första gången det hände, 3e gången var något mildare men de kan ha att göra med att jag hade kommit 2 gånger tidigare under samma dag. Hon verkar tycka om att se min reaktion så det snålas inte direkt med oralsex.

Som jag sagt tidigare så tänker jag inte på att jag ska komma utan bara fokuserar på att känna med hela kroppen, hålla mig så länge jag kan och tänka på andningen. Jag varierar djupa andetag ner i magen med kortare andningsstop då jag samtidigt spänner hela kroppen. När jag känner pirrandet i bröstet då vet jag att jag kommer få en helkroppsorgasm.

Hoppas fler får uppleva detta
Grattis TS! Första gången jag upplevde helkroppsorgasm med liknande upplevelse som din var när jag fick en tantramassage i London för några år sedan, som jag berättade om i denna tråd: (FB) Tantramassage i London

Jag har sedan dess forskat vidare på egen hand bl.a. tillsammans med en mycket yngre kvinnlig kk. Jag har lärt mig ge henne helkroppsorgasmer genom att jag efter en ganska lång buildup med slick och "vanligt" penetrationssex fingrar henne ganska hårdhänt på g-punkten. Hennes orgasmer är våldsamma och spastiska och hon svimmar nästan alltid. En gång råkade jag ha huvudet mellan hennes lår när hon kom sådär våldsamt och jag trodde fan huvudet skulle krossas. Efteråt gråter hon oftast så det är många känslor och spänningar som kommer upp under en helkroppsorgasm.

Hon har också förfinat sin förmåga att ge mig helkroppsorgasm. Precis som för henne är det efter en lång buildup som hon kan få mig att nå dit när jag intar den passiva rollen. Jag får helkroppsorgasm antingen när hon jobbar med händerna, munnen eller då hon rider mig. Senast hon red mig svimmade jag när jag sprutade i henne och hon fick en samtidig orgasm. Jag vaknade till sans samtidigt som hon låg över mig med sina armar hårt omslingrade runt min kropp. Den känslan är underbar och avslappningen är total. Vi brukar somna bägge två efter en sådan session.

Forska gärna vidare, man kan lära sig att bli bättre och bättre på att nå de där totala orgasmerna.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback