Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-01, 02:19
  #13
Medlem
Phobiazis avatar
Vad som dominerar är väl att människor tar av diverse olika diagnoser och att all reaktion är högst individuell. Just ksalol är väl populärt då recept på xanor i Sverige verkar otroligt sällsynt för människor. Jag har ex aldrig fått trots mina panikångest attacker sedan 10 år, så ksalol eller "surprise xanax stavar" är tyvärr det jag har att välja på, om vi bortser självmord eller börja med tunga opiates då lol..

Tyvärr så verkar beroendeframkallande betyda garanti i sv vård istället för att ge folk en chans. Många som missbrukar visst, men majoriteten sköter sig oavsett med eller utan recept eftersom recept inte är magi, det är min erfarenhet av kontakter ideellt samt arbete och forum! Även om alla är kriminella farliga missbrukare enligt okunskapen ;/
Citera
2019-01-25, 02:31
  #14
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Galenika är serbiskt. Men även de förfalskas flitigt. Sen har jag min egna teori att de som figurerar på svarta marknaden ibland är kasserade läkemedel. Lätta att sno ifall de ej har system så det åker iväg på förstörning. Sen kanske kasseringen är det som folk klagar på gällande kvalité. De slängs ju pga feldoserade, osv.

Ett serbiskt bolag men en av deras fabriker finns i Bulgarien om jag inte minns fel?
__________________
Senast redigerad av robertlu 2019-01-25 kl. 02:35.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback