Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-17, 13:17
  #1
Medlem
Hej!
Tar det kort, har träffat en tjej cirka 5 gånger under de senaste 6 veckorna. Haft sex 4 gånger och har börjat inse att jag börjat fatta intresse för henne. Ska träffa henne nu i helgen och finns stor chans att vi går hem tillsammans igen. DOCK, har jag lyckats få ett fint stort munsår precis lagom Vet att man kanske inte borde noja för sådant då det är rätt vanligt överlag. Men i.o.m att jag faktiskt tycker om henne börjar jag bli orolig för vad hon ska tycka. Alltså, vad fan tycker folk generellt om det? Ser ju fruktansvärt äckligt ut och är ju inte direkt läge att hångla upp henne och "fortsätta" det vi har Min fråga är därför ifall någon här har något förslag på vad fan man gör/säger? Tilläggas ska att jag inte kan skippa detta p.g.a det är en av mina bästa vänner som fyller år, vilket var min första tanke.

Tack på förhand..
Citera
2018-09-17, 13:49
  #2
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krabbannn
Hej!
Tar det kort, har träffat en tjej cirka 5 gånger under de senaste 6 veckorna. Haft sex 4 gånger och har börjat inse att jag börjat fatta intresse för henne. Ska träffa henne nu i helgen och finns stor chans att vi går hem tillsammans igen. DOCK, har jag lyckats få ett fint stort munsår precis lagom Vet att man kanske inte borde noja för sådant då det är rätt vanligt överlag. Men i.o.m att jag faktiskt tycker om henne börjar jag bli orolig för vad hon ska tycka. Alltså, vad fan tycker folk generellt om det? Ser ju fruktansvärt äckligt ut och är ju inte direkt läge att hångla upp henne och "fortsätta" det vi har Min fråga är därför ifall någon här har något förslag på vad fan man gör/säger? Tilläggas ska att jag inte kan skippa detta p.g.a det är en av mina bästa vänner som fyller år, vilket var min första tanke.

Tack på förhand..

Åk genast till apoteket och där får du hjälp med vilken salva du ska köpa.
Om du har tur kommer det att vara nästan borta till helgen.

Till henne säger du att du inte vil smitta henne med förkylning och tror inte hon vill kyssa dej ändå om du har sår.

Det fixar sej alltid, gå på festen, ha kul och vänta med hångel tills du är frisk!
Citera
2018-09-17, 14:28
  #3
Medlem
Own it, istället.

Så många trista, tråkiga, stela människor därute som inte kan bjuda på sig själva riktigt.
Jag gick ut med ett stort munsår på krogen en gång och har dragit hem en tjej med att skämta om det istället. Jag vill minnas att det satt lite på sidan av käften, så jag sa nåt i stil med att jag fått det från att gå ner och slickat på nån hoe med herpes veckan innan på något konstigt vis samtidigt som jag drog ut tungan och slicka febrilt i sidled. Det tyckte hon var väldigt roligt i alla fall och hon struntade i det och kysste mig flera ggr den kvällen ändå.

Varför funkar det då?

Jo, därför att kvinnor attraheras mest av självförtroende i grund och botten. Du kommer ifrån ett pissvekt tankesätt där du sätter kvinnan på en piedestal och frågar dig själv "buhu vad ska HON tänka om MIG nu?", ungefär som att hon står över dig. Det en player gör istället, är att se på det hela som att du är en badass oavsett med munsår eller inte.

Tänk dig ifall en kille som snygg som Brad Pitt, hade ett munsår, samtidigt som han skulle gå ut på en dejt med en halvdan 5:a. Han skulle knappast bry sig om vad hon tyckte om att han hade munsår, då han fortfarande stod långt över henne på köttmarknaden. Hon skulle fortfarande få vara den som fick oroa sig över att inte räcka till.

För börjar du däremot visa osäkerhet, som du gör nu, så att hon kan se att du är skraj för ditt munsår och vad hon tycker om det, så finns chansen att hon kommer börja känna att hon står över dig. Sådana är kvinnor. Own it.
Citera
2018-09-17, 14:34
  #4
Medlem
kristofferGs avatar
Vem bryr sig. Det är bara ett tillfälligt sår, inte som att du ser ut så konstant.
Citera
2018-09-17, 15:19
  #5
Medlem
Munsårsplåster, finns på apoteket
Citera
2018-09-18, 18:47
  #6
Medlem
RadikalFails avatar
Rubriken förtydligad.
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback