Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-17, 21:01
  #193
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Klart, ger väl lite mindre anspänning för bägge lag.

Ger mig fan på att vi vinner på söndag bara för det, då hade vi liksom haft serieledningen om det inte vore för dagens bottennapp.
Oroväckande värre för vår del i såfall. Att få två förluster i baken på så kort tid och då kan det bli en väldigt jobbig höst.

Fan, från att va optimistisk börjar man bli orolig..
Citera
2018-09-17, 21:01
  #194
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0174Affe
Gott nog att ta en poäng mot Bajen. Är nöjd, tror jag. Nu gäller det bara att vinna mot Östersund på lördag så ska vi nog klara kontraktet.

Jag tror att det fixar sig i slutändan.
Citera
2018-09-17, 21:02
  #195
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bapelsin
Jag tror att det fixar sig i slutändan.

Tror jag också, det gör det alltid, men vad tror ni? Är ni jätte oroliga eller tror ni det går vägen?? Om jag ska vara ärlig.. så tror jag inte det!

*Kan bli en giftig match!*
__________________
Senast redigerad av Skrattgrabben 2018-09-17 kl. 21:04.
Citera
2018-09-17, 21:12
  #196
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Tror jag också, det gör det alltid, men vad tror ni? Är ni jätte oroliga eller tror ni det går vägen?? Om jag ska vara ärlig.. så tror jag inte det!

*Kan bli en giftig match!*

Jag tror att det går vägen. I värsta fall blir det en kvalplats som man fixar. Vilka väntar från Superettan? Är det Falkenberg eller danskarna med granen som aldrig barrar? Jag tror att Sirius i grunden har ett stabilt lagbygge, man låg trots allt tvåa, trea efter halva debutsäsongen, man har nog kapacitet att klå på papperet bättre lag. Dagens resultat kan nog ändå ge en fingervisning. Det var trots allt p.g.a. Sirius uttrycket att göra en "IFK Göteborg" myntades.
Citera
2018-09-17, 21:22
  #197
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bapelsin
Jag tror att det går vägen. I värsta fall blir det en kvalplats som man fixar. Vilka väntar från Superettan? Är det Falkenberg eller danskarna med granen som aldrig barrar? Jag tror att Sirius i grunden har ett stabilt lagbygge, man låg trots allt tvåa, trea efter halva debutsäsongen, man har nog kapacitet att klå på papperet bättre lag. Dagens resultat kan nog ändå ge en fingervisning. Det var trots allt p.g.a. Sirius uttrycket att göra en "IFK Göteborg" myntades.

Får hoppas att det går vägen! Vem är sirius?
Citera
2018-09-17, 21:29
  #198
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Får hoppas att det går vägen! Vem är sirius?

Jag kan stödhålla på Brajen för att bibehålla stämningen här i tråden.
Citera
2018-09-17, 22:16
  #199
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bapelsin
Jag tror att det går vägen. I värsta fall blir det en kvalplats som man fixar. Vilka väntar från Superettan? Är det Falkenberg eller danskarna med granen som aldrig barrar? Jag tror att Sirius i grunden har ett stabilt lagbygge, man låg trots allt tvåa, trea efter halva debutsäsongen, man har nog kapacitet att klå på papperet bättre lag. Dagens resultat kan nog ändå ge en fingervisning. Det var trots allt p.g.a. Sirius uttrycket att göra en "IFK Göteborg" myntades.

Skulle tro att det HIF och Falkenberg tar direktplatserna till Allsvenskan och att Halmstad eller AFC kvalar uppåt. Så vi byter alltså TFF och Dalkurd mot HIF och Falkenberg. BP kvalar nog nedåt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback